پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تساوی بدون گل درشهرآورد کرمانی ها جای یک مهاجم شش دانگ در مس خالی است

تساوی بدون گل درشهرآورد کرمانی ها جای یک مهاجم شش دانگ در مس خالی است





۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۴۷

تساوی بدون گل درشهرآورد کرمانی ها
جای یک مهاجم شش دانگ
در مس خالی است

مس کرمان در هفته بیستم لیگ دسته یک ایران، پنج شنبه 30 دی ماه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر میهمان آبی پوشان این شهر بود. این بازی که چهارمین شهرآورد کرمانی ها به حساب می آمد، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، تساوی که باعث نزول یک پله ای مس در جدول رده بندی شد. مسی ها که با ترکیب ؛ آرمان شهدادنژاد ، علیرضا ابراهیمی ، مجید ایوبی، بهنام داداش وند ، وحید اسماعیل بیگی ، احمد زنده روح ، حسین تهامی، احسان پورشیخعلی( کیانوش میرزایی از دقیقه 53) ،مجتبی محبوب مجاز ،مهدی تیکدری( رضا ستاری از دقیقه 70) و مهدی دغاغله( حامد محمودی از دقیقه 90) بازی می کرد، در حالی به مصاف بهترین خط حمله های لیگ رفت که خودش با دریافت 14 گل رده پنجم بهترین خط دفاعی را در اختیار داشت. این بازی ساعت 14 پنج شنبه با قضاوت احمد محمدی بهمراه مهدی شفیعی و احسان تیموری آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی این آبی پوشان گل گهر بودند که اولین خطر جدی را روی درواز مسی ها تدارک دیدند که نتیجه ای به همراه نداشت. پس از این فرصت، دقیقه‌ی 32 نوبت آرمان شهدادنژاد بود که با یک واکنش عالی ضربه‌ی آزاد بازیکنان گل‌گهر را مهار کرد.
در نیمه‌ی اول دو تیم به صورت جسته و گریخته حملاتی روی دروازه‌ی یکدیگر داشتند از جمله شوت احمد زنده‌روح در دقیقه‌ی 42 به سمت دروازه‌ی گل‌گهر اما بازی دو تیم در نیمه‌ی اول کاملا محتاطانه و بر مبنای حفظ دروازه‌ی خودی بود و از همین رو بازی دو تیم در نیمه‌ی اول چندان تماشاگرپسند نشد.
در نیمه دوم این بازی بازهم درخشش آرمان شهدادنژاد در دروازه‌ی مس بود که در دقیقه‌ 60 بازی با رشادت یک موقعیت تک به تک را از مهاجمان حریف دفع کرد تا دروازه‌ مس همچنان بسته بماند.
سه دقیقه‌ بعد مسی‌ها تا آستانه‌ی فروپاشی دروازه‌ی میزبان پیش رفتند اما مدافعان این تیم توپ بازیکنان مس را از روی خط دروازه‌ی خود برگشت دادند تا بازی صفر بر صفر باقی بماند.
در حالی که میزبان برای رسیدن به گل بیشتر تمایل داشت بازهم در دقیقه‌ی 70 این شهدادنژاد بود که یک موقعیت تک به تک دیگر را مهار کرد تا این بازیکن به ستاره‌ بی چون و چرا این بازی تبدیل شود و بازی هم در نهایت با همان تساوی بدون گل به پایان برسد. نکته ای که در این بازی همچنان به چشم می آمد، عدم حضور یک گلزن تمام عیار در نوک حمله تیم مس است. فرصت های بی شماری که در این بازی و بخصوص در دو بازی آخر نصیب بازیکنان این تیم شد، اگر یک گلزن تمام کننده در اختیار داشت مسلما نتایج بهتری رقم می خورد، مهدی دغاغله بازیکن باتجربه و خوبی است اما وقتی در نیمکت بازیکن خوب دیگری نباشد، مسلما حس رقابت بالا نمی گیرد و این بازیکن بابت حضور در ترکیب تیم احساس خطر نمی کند، مهدی تیکدری هم بازیکن جوان و دونده اما کم تجربه ای است که به او زیاد نمی توان خرده گرفت.
این بازی حواشی زیادی را همراه داشت، نزدیک به 150 تماشاگر از کرمان با چند دستگاه اتوبوس خود را به سیرجان رسانده بودند تا در کنار بیش از 2000 تماشاگر سیرجانی تیم های محبوب خود را تشویق کنند. این بازی با یک دقیقه سکوت به احترام دومین سالگرد شهادت سردار محمد علی الله دادی آغاز شد. کرکری تماشاگران دوتیم که گاه با فحاشی نیز همراه می شد باعث شد در لحظات پایانی نیمه اول و در مقاطعی از نیمه دوم درگیری های لفظی بین هواداران بوجود بیاید که با مداخله نیروی انتطامی و سایر مسئولان برگزاری مسابقه، غائله ختم به خیر شد. همانند بازی رفت، در این بازی هم وینگوبگوویچ، سرمربی گل گهر به دلیل محرومیت حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت و در اتفاقی نادر هر دو بازی رفت و برگشت مقابل مس کرمان را از روی سکوها دنبال کرد، ضمن اینکه ولی میرزایی، مربی کرمانی ها هم با توجه به اخراج در بازی قبل از نشستن روی نیمکت محروم بود.
مس و گل گهر با این تساوی صاحب 30 و 34 امتیاز شدند و در مکان های هشتم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند. مس در بازی هفته آینده خود پنج شنبه میزبان تیم دوم جدول، سپیدرود رشت می باشد و اگر واقعا قصد صعود به لیگ برتر را دارد، برد در این بازی حساس از نان شب برای مس کرمان واجب تر است، ضمن اینکه سیرجانی ها در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.
در دیگر بازی این هفته دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و راه آهن تهران در ورزشگاه شهدا رفسنجان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.
در این دیدار که با قضاوت کیوان علی محمدی برگزار شد مس رفسنجان توانست با 4 گل، حریف خود را با شکست بدرقه نماید. در این دیدارمس رفسنجان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 8 حمید نعمتی توانست اولین گل مس رفسنجان را به ثمررساند اما در ادامه راه آهنی ها با 2 گل حمید طاهری در دقایق 10 از روی نقطه پنالتی و 15 از میزبان پیش افتادند.
اما این پایان کار نبود و شاگردان کرستیچوویچ با بازی قابل قبولی که ارائه دادند توانستند در دقیقه 29 توسط امیر خدامرادی ،در دقیقه 34 جواد رمضانی و در دقیقه 85 امیر حسین موسی زاده به پیروزی رسیده و به 3 امتیازخانگی دست پیدا کنند . مس رفسنجان با این برد 26 امتیازی شده و با 2 پله صعود در جایگاه دهم جدول رده بندی جای گرفته است.
تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در هفته بیست و یکم این رقابتها عصر چهارشنبه 6 بهمن ماه از ساعت 14 در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *