پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰:۴۵

شرکت گاز استان با نوید
بهره مندی 10 هزار خانوار کرمانی به استقبال دهه فجر می رود
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان در دهه فجر سالجاری مردم 2 شهر دهج و رودبار و 102 روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه و لطف خداوند متعال، در حدود 10هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و ان شا ا.. در سالهای آتی با روند اجرای پروژه های گازرسانی ، مردم شهرها و روستاهای دیگر این استان پهناور نیز از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد. وی در خصوص عملیات های اجرایی پروژه های دهه مبارک فجر گفت : 75 کیلومتر خط انتقال ، 113 کیلومتر خط تغذیه و بیش از 500 کیلومتر شبکه با هزینه ای بالغ بر 729میلیارد ریال جهت بهره مندی این شهر ها و روستا انجام شده است که در دهه فجر مردمان این شهر ها و روستاهای از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند . مهندس ودیعتی همچنین به برکات دهه فجر اشاره کرد و گفت : وزارت نفت در دوسال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم در جهت اجرای مطالبه رهبری در سند چشم انداز 1404 است.
یکی از مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک گاز است. مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد ، امید است بتوانیم برای سربلندی ایران اسلامی و انقلاب و رفاه و آرامش همشهریان عزیز و فهیم کرمانی گامی برداشته و برای آبادانی شهر ها و روستاهایمان تلاش نماییم .

امحا انواع کالای قاچاق
دخانی در کرمان
به گزارش تسنیم، ظهر دیروز بزرگترین محموله کالای قاچاق دخانی استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان استان کرمان و نماینده دادستانی امحا شد.
بیش از 8 میلیون و 500 هزار نخ سیگار قاچاق با عبور از خیابان‌های شهر کرمان در منطقه دفن زباله‌های شهر کرمان به آتش کشیده شد. ابراهیم شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: شناسایی و رصد اطلاعاتی کالاهای قاچاق در استان کرمان در حال انجام است و بیشتر کارهای سیاسی قاچاق و سرشاخه‌های قاچاق کالا را پیگیری می‌کنیم. وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید در کشور مبارزه همگانی با قاچاق کالا است گفت: بسیاری از کالاهایی که به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شود برای سلامتی انسان نیز ضرر دارد و سیگار از این نوع کالاها است. دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه دشمنان اسلام توان رویارویی فیزیکی با کشور ما را ندارند و ورود قاچاق کالا به کشور توطئه دشمنان برای افزایش بیکاری جوانان است افزود: ورود کالای قاچاق کالا به کشور به نوعی جنگ نیابتی علیه کشور است. وی افزود: فرهنگ‌سازی در زمینه قاچاق کالا را در برنامه داریم و خطرات ناشی از قاچاق باید به جامعه تبیین شود و البته مبارزه با قاچاق کالا عزم همگانی و اراده مردمی می‌طلبد. شهریاری با بیان جزئیات کالای قاچاق دخانی امحاشده تصریح کرد: امروز بیش از 8 میلیون و 500 هزار نخ سیگار قاچاق که طی مدت حدود دو سال در استان کرمان کشف و جمع‌آوری شده بود به آتش کشیده شد. وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله بیش از 3 میلیارد تومان برآورد شده است گفت: قاچاق کالا یک پدیده شوم است که در اکثر مواقع سازمان یافته انجام می‌شود و ترفند دشمن برای از کار انداختن اقتصاد کشورها در جهان است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *