پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰:۴۲

رئیس پلیس راه استان کرمان خبر داد:
شش کشته و دو زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس یزد
رئیس پلیس‌راه استان کرمان گفت:سرنشینان این اتوبوس 21 نفر بودند که متأسفانه شش نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رئیس پلیس‌راه استان کرمان در مصاحبه با یزد رسا؛ واژگونی اتوبوس یزد – ایرانشهر را تائید کرد و گفت: این اتوبوس از یزد به مقصد ایرانشهر در حال حرکت بود که در کنارگذر کمربندی رفسنجان منحرف و درنهایت واژگون می‌شود
سرهنگ یوسف نجفی افزود: سرنشینان این اتوبوس 21 نفر بودند که متأسفانه 6 نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند که یکی از این مجروحین راننده بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بقیه مسافران به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند.
رئیس پلیس‌راه استان کرمان خطای انسانی و عدم توجه به جلو را علت سانحه عنوان کرد و اظهار داشت: 2 نفز مجروح این حادثه در بیمارستان بستری بوده و حال عمومی آن‌ها رضایت‌بخش است.

دادستان جیرفت:
عامل قتل پدر و نامادری به دار مجازات آویخته شد
دادستان جیرفت از اجرای حکم قصاص (م.ش) که اقدام به قتل فجیع پدر و نامادری خود کرده بود در زندان جیرفت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، مجید رستمی با اشاره به آیه ۱۷۹ سوره بقره «و لکم فی القصاص حیاه یا اولی الالباب لعلکم تتقون» گفت: قصاص مایه حیات و بقای سایر انسان ها و یکی از احکام الهی و اصلی دین اسلام است که درصورت تقاضای اولیای دم باید حتما اجرا شود.
وی اظهار کرد: حکم قصاص این مجرم صبح امروز در محوطه زندان جیرفت پس از طی مراحل و تشریفات قانونی با حضور جمعی از مسئولان اجرا شد.
رستمی یادآور شد: قاتل به دلیل اختلافات خانوادگی در مرداد ماه سال گذشته اقدام به قتل فجیع پدر و نامادری خود در یکی از روستاهای بخش ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت کرد بود.
دادستان جیرفت افزود: قصاص یکی از احکام شریعت اسلامی است که نقشی بسیار مهمی در بازدارندگی جرائم دارد.
وی هشدار داد: افراد شرور و کسانی که درصدد ارتکاب چنین جرائم خشنی در سطح جامعه هستند باید بدانند که قادر به رهایی از دستان پرتوان عدالت نخواهند بود و دستگاه قضائی با شدت و جدیت با آنان برخورد خواهد کرد.

در محور سیرجان-بندرعباس رخ داد
وقوع دو تصادف تریلی در کمتر از یک ساعت
فرمانده پلیس راه سیرجان گفت: برخورد یکدستگاه تریلی اسکانیا با تریلی مان و برخورد یکدستگاه تریلی اسکانیا با تریلی fh در کیلومتر ۳۵ سیرجان – بندرعباس یک مجروح برجای گذاشت.
فرمانده پلیس راه سیرجان در گفت و گو با “سیرجان خبر” اظهار داشت:ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح امروز یکدستگاه تریلی اسکانیا بشدت با عقب یکدستگاه تریلی مان برخورد کرد.
سرگرد جهانشاهی افزود:بر اثر این حادثه راننده تریلی اسکانیا مجروح و خسارت شدیدی به خودرو وارد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: در تصادف دیگری که در ۱۰ کیلومتری حادثه اول رخ داد یک دستگاه تریلی اسکانیا با یک دستگاه تریلی fh برخورد می کند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *