پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | منصور ابراهیم زاده: پخش زنده تلویزیونی به روند خوب ما کمک کرده است

منصور ابراهیم زاده: پخش زنده تلویزیونی به روند خوب ما کمک کرده است





۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱:۰۱

منصور ابراهیم زاده:
پخش زنده تلویزیونی به روند خوب ما کمک کرده است

منصور ابراهیم زاده درباره روند خوبی که تیم مس در نیم فصل دوم پیش رو گرفته و دو بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، اظهار کرد: شرایط تیم‌مان قبل از نیم فصل هم طوری بود که فوتبال قابل قبولی را ارائه می‌دادیم و برنامه ریزی داشتیم. خوشبختانه از بازی با اکسین بحث بردهایمان شروع شد، هرچند که ما در مسجد سلیمان هم در دقایق پایانی گل تساوی را خوردیم.
او ادامه داد: بچه‌ها روز به روز به خود باوری رسیدند و با بازی خوبی که ارائه می‌دهند باعث پیروزی ما شده‌اند. همچنین این اتفاقات با هماهنگی و انسجام خوبی بین هوادارانمان همراه شد که تیم را حمایت کردند. درحال حاضر آن همدلی که لازمه کار ماست، شکل گرفته است. خوشبختانه از این هفته بازی های خانگی ما پخش زنده می‌شود که این مسئله هم به روند خوب ما کمک می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در ادامه با ابراز رضایت از فعالیت این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل، گفت: ما سه بازیکن به تیم‌مان اضافه کردیم. کیانوش میرزایی و علی فرهنگ از راه‌آهن و مجتبی محبوب‌مجاز از مس رفسنجان که به نظر من توانستند خیلی خوب به تیم کمک کنند. از هفته گذشته که توانستیم کارت بازیشان را داشته باشیم با توجه به مدت زمانی که با ما تمرین کردند از آنها استفاده کردیم. آنها ارتباط خیلی خوبی با بچه‌ها برقرار کردند که این باعث می‌شود در آینده وضعیت بهتری هم داشته باشند.
ابراهیم‌زاده درباره بازی آینده مس مقابل گل‌گهر سیرجان که به نوعی داربی کرمان است، خاطرنشان کرد: جایگاه گل گهر نشان دهنده توان تیمی آنهاست. یک تیمی که کادر و بازیکنان خوبی دارد و از آنها خوب حمایت می‌شود. اما بچه‌های ما هم از نظر فنی و کاری بازیکنان خوبی هستند و با اعتماد به نفسی که نسبت به بازیکنانمان داریم، امیدواریم که هردو تیم بازی خوبی در سیرجان ارائه بدهند و ما بدشانسی که در کرمان آوردیم و توپ‌مان در دقایق پایانی گل نشد را در این بازی جبران کنیم.
او در پایان با بیان اینکه به صعود به لیگ برتر امیدوار است، گفت: هدف ما از ابتدا این بوده که در آینده یک تیم خوب و با انسجام بسازیم. مسلما تیمی که خوب کار کرده و از داشته‌هایش خوب استفاده و ذخیره سازی کند می‌تواند شانس صعود به لیگ برتر داشته باشد. نه تنها ما، بقیه تیم‌ها هم که خوب کار کرده‌اند این شانس را دارند که به لیگ برتر صعود کنند. مسلما به صعود به لیگ برتر امید داریم و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *