پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰:۵۹

بازیکنان سابق مس و گل گهر به نساجی پیوستند
محمد رضا زینال خیرى بازیکن نیم فصل اول مس کرمان که در لیست مازاد ابراهیم زاده قرار گرفته بود و از این تیم جدا شد، به نساجى قائمشهر پیوست.
وى سابقه بازى در تیم هاى ماشین سازى تبریز،سایپا،گسترش فولاد، مس کرمان در پست هافبک دفاعى دارد.
ضمن اینکه مهدی جعفرپور بازیکن سابق سپاهان و پرسپولیس که نیم فصل اول در تیم گل گهر سیرجان توپ می زد، نیز به تیم نساجی ملحق شد.
جعفرپور به همراه زینال خیری از دیروز در تمرینات این تیم شرکت کردند.

هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال لاستیک بارز کرمان میزبان فرش محتشم کاشان شد
هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال امروز با 6 دیدار پیگیری خواهد شد.
هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با 6 دیدار در شهرهای مهاباد، تهران (دودیدار)، آمل، ورامین و کرمان پیگیری می شود.
در یکی از این دیدارها از ساعت 16 امروز لاستیک بارز در کرمان به دیدار فرش محتشم کاشان می رود. قضاوت این بازی که در سالن رشید فرخی کرمان برگزار می شود را علیرضا قریب، به عنوان داور اول، احسان زحمتی، داور دوم و یونس حسن زاده به عنوان ناظر بر عهده خواهند داشت.

شهداد نژاد، دروازه بان مس کرمان:
شک نکنید برنده شهرآورد استان هستیم
آرمان شهدادنژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان،‌ در مورد شرایط مس کرمان اظهار داشت: خوشبختانه در نیم فصل دوم توانسته‌ایم دو پیروزی شیرین را کسب کنیم تا وضعیت‌مان در جدول رده‌بندی نسبت به نیم فصل اول کمی بهتر شود.
وی افزود: جایگاه مس قطعا اینجا نیست، همانطور که خیلی‌ها هنوز هم باور نمی‌کنند ما در لیگ‌برتر نیستیم. ما هم براین باوریم و قطعا برای بازگشت به لیگ اول فوتبال ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد: گل نخوردنم در دوبازی اخیر، یک همکاری تیمی در راستای حفاظت از سه امتیاز شیرین و برد ارزشمند بوده و شما شک نکنید در بازی گل‌گهر نیز گل نخواهم خورد.
وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا در نیم فصل قصد جدایی از تیم مس را داشته است، گفت: اهل بازارگرمی نیستم، اما با صراحت بگویم که در نیم فصل دو پیشنهاد از سوی تیم‌های لیگ‌برتری و لیگ‌یکی به من رسید که حتی بدون فکر کردن به آنها، جواب منفی دادم. آرزوی هربازیکنی، بازی کردن در تیم شهرش است که من هم از این قائده مستثنی نیستم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *