پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خرگوش و گربه و مار به کاخ سفید رسیدند

خرگوش و گربه و مار به کاخ سفید رسیدند





۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰:۵۵

خرگوش و گربه و مار
به کاخ سفید رسیدند

بسم الله خرمی

در حالی گه قرار است مراسم تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ روز جمعه 20ژانویه (1بهمن) در ساعت 20:30 (به وقت تهران) در محوطه کاخ سفید برگزار شود که حیوانات خانگی مایک پنس زودتر از همه به کاخ سفید رسیدند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این خرگوش موردعلاقه مایک پنس، مارلون باندو نام دارد (شبیه نام مارلون براندو، هنرپیشه معروف نقش اول فیلم پدرخوانده و بسیاری از فیلمهای معروف هالیوودی). پس از این خرگوش خاص، دو گربه خانواده مایک پنس پیاده شدند.
این دو گربه اوریو و پیکل نام دارند که در آغوش خانم کارن همسر و دختر بیست و دوساله معاون رئیس جمهور آتی آمریکا یعنی شارلوت از هواپیما پیاده شدند و پس از همه آنها، خود مایک پنس پیاده شد.
مراسم تحلیف همراه با تدابیر شدید امنیتی
ایالات متحده قرار است یکی از متشنج ترین مراسم های تحلیف ریاست جمهوری دوران خود را سپری کند. بیش از 100 میلیون دلار برای تامین امنیت این مراسم هزینه شده است. حدود 5هزار نیروی ارتش در حال آماده باش هستند و قرار است 3200 افسر پلیس و 8نیروی گارد ملی در پایتخت مستقر شوند.
تظاهرات بر ضد ترامپ همچنان ادامه دارد و قرار است مراسم تحلیف دونالد ترامپ شدیدترین تظاهرات ایالات متحده را تجربه کند.
20ژانویه، جمعه خونین
مایکل اسمیت، یکی از تحلیلگران است که معتقد است ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ همان روزی است که داعش آن را «جمعه خونین» نام خواهد نهاد. اسمیت گفت که طی ماه‌های اخیر گروه تروریستی داعش انواع ویژه‌ای از فیلم‌های خود را با زیرنویس انگلیسی و رویکردی برای عضوگیری افراد در داخل خاک آمریکا منتشر کرده است. وی می‌گوید، کانال تلگرامی آژانس خبری «اعماق»، متعلق به داعش پس از وقفه‌ای مجددا در پی حمله اخیر در آمریکا فعالیت خود را از سر گرفته است. همزمان نهادهای قضایی اتحادیه اروپا هشدار داده‌اند که با توجه به قرار گرفتن برخی از کشورهای این اتحادیه چون انگلیس در لیست اهداف اصلی داعش پیش‌بینی می‌شود که شرایط امنیتی در برخی کشورهای دیگر نیز تشدید شود. یوروپل اعلام کرده است که در پی حملات مرگبار داعش در بلژیک و فرانسه، احتمال بسیار بالایی نسبت به حمله افراط گرایان در آینده نزدیک در اروپا وجود دارد.
ترامپ رئیس جمهور سفید پوستان آمریکا
در حالی که تنها 2 روز به آغاز کار چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا باقی مانده، ترامپ در تازه ترین اقدام خود روز دوشنبه بازدید خود از موزه سیاه پوستان امریکا را لغو کرد. البته این اقدام ترامپ تازگی ندارد و وی بارها سیاستهای نژادپرستانه خود را اعلام کرده است و خواستار خروج مهاجرین از ایالات متحده و ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکاست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *