سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰:۵۰

چه کسانی می‌توانند
جای آیت‌الله هاشمی
را پر کنند؟
عصرایران نوشت: عضو هیات رییسه مجلس گفت: به رغم ثلمه‌ای عظیمی که درنبود آقای هاشمی به ما وارد شده است اما جریان اعتدال تلاش می کند مسیر و راه خود را ادامه دهد. بهروز نعمتی درمورد جایگزین آیت‌الله هاشمی درجریان اعتدال گفت: جریان اعتدال به راه خود ادامه می‌دهد، گرچه ما معتقدیم کسی نمی‌تواند جای آقای هاشمی را چه درجایگاه سیاسی کشور و چه در جایگاه اعتدالی که بالانس کننده فعالیت همه گروه‌ها و جریان‌های است بگیرد. عضو فراکسیون مستقلین ولایی افزود: به رغم ثلمه‌ای عظیمی که درنبود آقای هاشمی به ما وارد شده است اما جریان اعتدال تلاش می کند مسیر و راه خود را ادامه دهد. نماینده مردم تهران در مورد اینکه تا چه اندازه آقایان ناطق نوری ،حسن روحانی ،حسن خمینی و حتی علی لاریجانی می توانند جایگزینی برای آیت‌الله هاشمی در جریان اعتدال باشند گفت: از نظر شخصیت سازی هر کدام از این آقایان دارای پتانسیل خوبی هستند و می توانند بخشی از فقدان آیت الله هاشمی را جبران کنند. وی ادامه داد: البته ما معتقدیم که یک گروه که متشکل از آقایان ناطق، روحانی، حسن خمینی و لاریجانی است می توانند جای آیت‌الله هاشمی را پرکنند و اینکه انتظار داشته باشیم که هر کدام از این آقایان به تنهایی این جایگاه را پر کنند سخت است .نعمتی تصریح کرد: در واقع گروه شیخوخیت می تواند بسیاری از مسائل را حل کند و آقایان در قالب همان گروه شیخوخیت باید جریان اعتدالی را هدایت و به جلو ببرند.

کاظم جلالی در بیمارستان بستری شد
تسنیم نوشت: رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. مهدی مهدویان مدیر روابط عمومی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاظم جلالی سه‌شنبه (28 دی)‌ به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شد. کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس، در چند روز گذشته به دلیل عارضه قلبی در منزل بستری بود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی:
شاید هدف ریزپرنده وارد شده به منطقه ممنوعه تست سیستم پدافندی باشد
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شاید ریزپرنده وارد شده به منطقه ممنوعه وابسته به خارج از کشور باشد و هدفشان تست سیستم پدافندی کشور باشد. ابوالفضل حسن بیکی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به حادثه روز دوشنبه و شلیک‌های ممتد در آسمان تهران که بخاطر ورود یک فروند کوادکوپتر به منطقه ممنوعه صورت گرفته بود، گفت: قطعات این ریز پرنده هنوز پیدا نشده است، از برد پدافند هوایی دور بوده و به احتمال قوی شلیک های سیستم پدافندی به آن اصابت نکرده است. وی تصریح کرد: احتمال دارد تا این شی در منطقه ای که اول به پرواز درآمده نشسته باشد. این نماینده مجلس تاکید کرد: شاید این ریزپرنده وابسته به خارج از کشور باشد و هدفشان تست سیستم پدافندی کشور باشد. حسن بیگی افزود: برخی از افراد به قوانین بی توجهی می کنند که باید مورد تنبیه قرار بگیرند، وقتی اعلام می شود منطقه ای پرواز ممنوع است باید قوانین را رعایت کنند و در این نقاط پرواز نکنند. نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در خاتمه با بیان اینکه در مقطعی این حادثه اتفاق افتاده که مردم در خیابان ها حضور داشتند و اگر سقوط می کرد قطعا مردم آن را می دیدند، خاطرنشان کرد: شاید آنها( صاحبان شی ناشناس) در نقطه ای آن را به سرعت نشانده اند که آن را کسی ندیده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *