پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰:۴۹

2 واحد صنفی در کرمان پلمب شد
نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پلمپ بستنی فروشی مشهور شهر کرمان و یک واحد صنفی رستوران به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و در راستای اجرای طرح عالی امنیت غذایی با هدف تامین و ارتقای امنیت غذایی مردم خبر داد. به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، امیررضا ملک قاسمی در حاشیه اجرای طرح عالی امنیت غذایی و بازدید از اصناف شهر کرمان افزود: طی بازدید از بیش از 10 اغذیه فروشی در شهر کرمان، یک واحد صنفی رستوران در محدوده بلوار جمهوری و یک واحد صنفی بستی فروشی مشهور در این شهر پلمب و یک واحد صنفی غذای آماده با دستور قضایی غیرفعال شد. وی تصریح کرد: در بازدید پنج ساعته از اغذیه فروشی های شهر کرمان، مقادیری گوشت و فرآورده های گوشتی فاسد کشف و ضبط و تحویل اداره کل دامپزشکی این استان شد. این مقام قضایی وضعیت کلی اغذیه فروشی های کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دادستانی با متخلفان حوزه بهداشت عمومی و افرادی که امنیت غذایی مردم را به مخاطره می اندازند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

ورود سامانه بارشی از جمعه به کرمان
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: سامانه بارشی از جمعه هفته جاری از طرف جنوب کرمان وارد این استان می شود. حمیده حبیبی روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ظهر جمعه هفته جاری در برخی مناطق این استان از جمله جنوب کرمان، شاهد بارش باران خواهیم بود.
وی با بیان اینکه سامانه بارشی کم کم کل استان کرمان را در بر می گیرد اظهار کرد: هفته آینده به طور متناوب بارش در برخی از مناطق این استان پیش بینی می شود. وی ادامه داد: میزان ناپایداری های جوی مانند وزش باد و بارش باران طی هفته آینده در استان کرمان افزایش خواهد یافت. وی با بیان اینکه دمای استان کرمان طی 2 روز آینده تغییرات محسوسی ندارد گفت: نقشه های هواشناسی وزش باد به نسبت شدید را برای نیمه شرقی استان کرمان طی 2 روز آینده پیش بینی کرده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *