سایت خبری پیام ما آنلاین | با حمایت خیر ورزش یار « ماشاالله زنگی آبادی» صدای فوتبالیست های دختر کرمانی شنیده شد

با حمایت خیر ورزش یار « ماشاالله زنگی آبادی» صدای فوتبالیست های دختر کرمانی شنیده شد





۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰:۴۳

با حمایت خیر ورزش یار « ماشاالله زنگی آبادی»
صدای فوتبالیست های دختر کرمانی شنیده شد

روزنامه «پیام ما» در مصاحبه ای با طاهره حسینخانی سرمربی یکی از تیم های فوتسال دختران کرمان که در شماره 670 مورخ چهارشنبه 23 تیرماه منتشر شد، به نقل از وی به مشکلات تیم داری در ورزش بانوان استان پرداخت و به نقل از وی و بازیکنان تیمش نوشت؛ « برای رفتن به تمرینات مسافت را و برای حضوردر مسابقات هزینه ها را نادیده وقابل چشم پوشی می دانستیم.اما حالا می بینیم و می شنویم که این مشکلات فقط برای ما بوده است و بس. مابقی این ورزش را با قشنگی های دیگرش انجام می دهند، دل نگران تامین سالن و هزینه های آن و مخارج سفرهای شان برای مسابقات نیستند و با وسایل حمل و نقل راحت و ایمن جا بجا می شوند اما ما غرق این مشکلات بودیم. بجای آنکه فکر و تمرکزمان را بر روی فوتسال مان گذاریم، به دنبال حل مشکلات بودیم و هستیم که برای خیلی ها، مدت هاست برطرف شده است. مسئولین ما را نمی بینند و شاید هم نمی خواهند ببینند، چون برای ما نه وقت دارند و نه امکانات و نه بودجه، حال آنکه برای دیگران هم خواستند و هم داشتند و هم توانستتند! چرا و برای چه؟ مشکل چیست؟ تفاوت گذاشتن و نا عدالتی تا چه حد؟ چه کسی پاسخگوست؟»
در همان شماره نوشتیم؛« اینها گوشه ای از ناگفته هایی است از دل چندین دختر فوتسالیست کرمانی که پس از مدت ها اکنون به زبان شان جاری می شود.بغضی که شاید خیلی دیر ترکیده اما شاید حلال مشکلاتشان باشد» و خوشبختانه امروز با افتخار اعلام می کنیم که صحبت های این ورزشکاران و انعکاس آن در « پیام ما» مشگل گشا و حلال مشگلاتشان شد و این تیم امروزه حامی پیدا کرده است.
حمایت کننده این تیم کسی نیست جز « ماشاالله زنگی آبادی» خیر قدیمی و نام آشنای ورزش استان که به همراه چندین خیر ورزش یار دیگر مانند « حاج محمد صنعتی» و «ماشاالله عامری» همواره کمک رسان و حامی ورزش این منطقه بوده اند.
این خیر ورزشی که سابقه طولانی در انجام کارهای عام المنفعه دارد، این بار نیز کاری به هزاران کار نیکوی خود افزود و با حمایت از تیم فوتسال بانوان پارسه کرمان به سرمربی گری خانم حسینخانی، دل تعداد زیادی از ورزشکاران دختر را شاد و آنها را به ادامه مسیر ورزشی شان تشویق و ترغیب کرد. سرمربی پارسه کرمان با اعلام این مطلب از شخص آقای « ماشاالله زنگی آبادی» که حمایت های زیاد او هموار کننده راه ورزشی و تامین سالن و امکانات تیم فوتسال دختران در دور رفت مسابقات شد، تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد چتر حمایتی ایشان و سایر خیرین ورزشی همواره راهگشای مشکلات ورزش استان باشد.من و شاگردانم هر چه تلاش کنیم نمی توانیم محبت و کار با ارزش ایشان را جبران کنیم، تنها از خداوند بزرگ برای وی و سایر خیرین ورزشی آرزوی سلامت و تندرستی و پیروزی می کنیم.
حسینخانی ادامه داد: کمتر از یک هفته به شروع دور برگشت مسابقات باقی مانده و اعزام تیم ما به دلیل همان مشکلات همیشگی هنوز در هاله ای از ابهام است. امیدواریم در آستانه آغاز دور برگشت مسابقات، تیم پارسه کرمان را تنها نگذارند و صدای ما را با گوش دل و جان بشنوند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *