پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲

خسارت 20 میلیاردی سارقان به شبکه
برق نرماشیر
حسین سلامی رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت به اتهام سرقت کابلهای مسی ترانس برق در نرماشیر خبر داد و گفت:سارقان بیش از 20میلیارد ریال به شبکه برق و کشاورزان این شهرستان خسارت وارد کرده اند.
وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طبق گزارشات واصله از اداره برق این شهرستان مبنی بر سرقت کابل های فشار قوی ترانس برق و در پی آن قطعی های مکرر برق در این شهرستان وشکایت مردم وکشاورزان منطقه،دستگیری اعضای این باند در دستور کارجدی سیستم قضائی قرار گرفت. سلامی با اعلام اینکه سارقان دارای سابقه کیفری و در رده سنی 25 تا 30 سال هستند،افزود: سارقین اقدام به سرقت از یازده ترانس برق کرده اند که متاسفانه خسارتی بالغ بر 2میلیارد تومان به تاسیسات برق این شهرستان وارد شده است. وی در مورد نحوه دستگیری متهمان این پرونده گفت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی،پلیس این شهرستان موفق به کشف مقادیری از سیم های مسی در صندوق عقب خودروی یکی از سارقین شد. این مقام قضائی ادامه داد: در بازجویی های تخصصی به عمل آمده از متهم، وی سه تن از هم دستان خود را معرفی کرد که در حال حاضر یکی از سارقین متواری و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری آن صادر شده است./ میزان

کشف 20 نفر شتر
قاچاق در نرماشیر
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف ۲۰ نفر شتر قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال از یک گاوداری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ حسین یوسف آبادی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان احشام به صورت غیرقانونی اقدام به نگهداری شترهای غیرمجاز در یک گاوداری کرده اند، پیگیری این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان نرماشیر قرار گرفت. وی بیان کرد: پس از شناسایی دقیق محل نگهداری شترها، ماموران به محل اعزام و از گاوداری مذکور ۲۰ نفر شتر قاچاق و فاقد مجوزهای لازم را به ارزش دو میلیارد ریال کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا افزود: دام هایی که بدون رعایت ضوابط بهداشتی و مجوز دامپزشکی وارد کشور می شوند به عنوان دام قاچاق تلقی شده و پلیس در راستای کنترل و نظارت بر این موضوع، احشام را در اختیار دامپزشکی قرار می دهد.

کشف 413 کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان
خبرگزاری میزان- در درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ناجا با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر دردهنه مردهک از توابع شهرستان عنبرآباد، 413 کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان کشف و توقیف شد.
دادستان کرمان با اعلام این خبر گفت: در درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ناجا با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر دردهنه مردهک از توابع شهرستان عنبرآباد، 413 کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان کشف و توقیف شد. وی افزود: قاچاقچیان قصد واردکردن مواد مخدر از استان سیستان وبلوچستان به کرمان را داشتند که با هوشیاری ماموران در انجام عملیاتشان ناکام ماندند. سالاری ادامه داد: این افراد با بجا گذاشتن دو دستگاه خودروی سواری با 413 کیلوگرم تریاک از محل درگیری متواری شدند و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *