پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴

دفتر یاسر هاشمی و مشاوران مرحوم آیت‌الله هاشمی پلمپ شد
ایرنا نوشت: دفتر مشاوران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام پلمپ شده است. دفتر یاسر هاشمی، علی محمد بشارتی، مرتضی الویری، حجج اسلام عباسی فرد، نوری شاهرودی، لطفی، رستگاری، یونسی ومرادی نیز که از مشاوران رییس مجمع تشخیص بوده اند، در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع پلمپ شده است.
سردار جزایری: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد
مهر نوشت: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است. سردار سیدمسعود پیرامون آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده با بهره‌گیری از توان داخلی برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند و در شرایط امروز وضع‌مان از همیشه بهتر است. سردار جزایری گفت: در حالیکه حکومت‌های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند ما چاره‌ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است. وی افزود: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسئله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقا سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست. سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است و مسئولین کشور و اعضای تیم مذاکره کننده به این مسئله توجه داشته و به طرف‌های مقابل در ۱+۵ نیز تفهیم شده بود.
روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک: پلمپ دفاتر مشاوران آیت‌الله هاشمی اقدامی اداری و طبیعی است
ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید پلمپ دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این اقدام یک روال اداری و طبیعی است که به زودی برطرف می شود. محمد حسن مشکوری روز گذشته درباره علت پلمپ دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این اقدام روال طبیعی و مربوط به تمامی شخصیت های برجسته است و دلیل آن نیز محفوظ بودن اسناد و مدارک دارای طبقه بندی است. وی ادامه داد: پلمپ شدن دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی با دستور حراست مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته و این محدودیت به زودی برطرف می شود.
نقویان: آیت‌الله هاشمی با آن عظمت توسط تندروها گوشه‌ رینگ قرارمی‌گرفت
خبرآنلاین نوشت: یک استاد حوزه و دانشگاه تاکید دارد: فضا در حال حاضر دست تندروها است، باید عقل جلوی آنها بایستد چون لشکرکشی نداریم. حجت‌الاسلام ناصر نقویان درباره معادلات سیاسی کشور بعد از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و احتمال تسلط دوباره تندروها بر این عرصه گفت: فضا که الان هم دست شان است همین که آقای هاشمی با آن عظمت در کنج رینگ قرار می گرفت نشان می دهد که اگر از این به بعد بخواهند به ندای وحدتی که امام سر می داد گوش ندهند اولین جفا را به امام کردند. این استاد دانشگاه یادآور شد: تنها عقل باید جلوی تندروها بایستد چون لشکرکشی که نداریم ما مثل تیم فوتبال هستیم که وقتی با یک تیم خارجی مسابقه داریم دیگر آبی و قرمز مطرح نیست. اگر مقداری انصاف و تقوا و دین حاکم باشد این ها حل می شود اما اگر نبود و خودخواهی حاکم بود متأسفانه به تعبیر قرآن تابع شیطان می شویم. انشاءالله آن روز مباد.
پزشکیان: آمریکا در برجام به ما امتیاز داد
تسنیم نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت ما کشورهای غربی را مجبور به مذاکره کرد. مسعود پزشکیان درباره دستاوردهای توافق هسته‌ای در یک سال گذشته گفت: این موضوع که ابرقدرت‌ها آمدند و مجبور شدند پای میز مذاکره بنشینند و امتیاز بدهند، به دلیل این بود که متوجه قدرت و توان ما شدند.
پزشکیان افزود: جوانان و کارشناسان متخصص ما کاری کردند که قدرت‌های بزرگ دنیا حتی در فکر خود هم پشرفت و توسعه صنعت هسته‌ای ایران را باور نمی‌کردند و به همین دلیل مجبور شدند پای میز مذاکره بنشینند و امتیاز بدهند. نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دلیل عصبانیت امروز غرب به خصوص آمریکا و اظهاراتی که رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام می‌کند، این است که امتیاز دادند و دلیل این امتیاز دادن هم این است که قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را دیدند و مجبور به مذاکره شدند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *