پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۶ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۵

علیرغم تلاش های زیاد برای کسب رضایت خانواده مقتول
حکم قصاص قاتل سیرجانی اجرا شد
هادی کاربخش
حکم قصاص (ش. پ) صبح دیروز اجرا شد.
این فرد که حدود سه سال قبل در یک درگیری در خیابان مقداد سیرجان، شخصی به نام (ع . ز) را به قتل رسانده بود صبح دیروز در محوطه زندان کرمان قصاص شد.
به گزارش نگارستان او به همراه یک قاتل اهل جیرفت همزمان برای اجرای حکم به محل قصاص آورده شدند که قاتل جیرفتی با رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت ولی جوان 23 ساله سیرجانی، به دلیل عدم رضایت اولیای دم در حضور آنان قصاص و به زندگی اش پایان داده شد. طبق تحقیقات خبرنگار پیام ما چند سال پیش برادران قاتل و مقتول که رفاقت دیرینه ای با یکدیگر داشتند، در جاده سیرجان بندرعباس تصادف می کنند که منجر به مرگ (م . پ) برادر قاتل می شود. همین موضوع باعث بوجودآمدن کینه بین طرفین می گردد و همین شک و تصورات قاتل از اینکه مرگ برادرش عمدی بوده، باعث می شود تا او حدود سه سال قبل به خانه مقتول حمله و با فرو کردن چاقو به سینه مقتول، باعث مرگ او در میان جمع خانواده اش می گردد. حکم قصاص این جوان در حالی اجرا شد که تلاش های زیادی از سوی خانواده اش و همچنین افکار عمومی برای کسب رضایت اولیاء صورت گرفت اما این تلاش ها بی نتیجه ماند.

کشف 670 کیلوگرم مرفین در نرماشیر
رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این درگیری محموله سنگین 670 کیلو گرمی مرفین در روستای عزیزآباد نرماشیر کشف شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین سلامی از درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در این درگیری محموله سنگین 670 کیلو گرمی مرفین در روستای عزیزآباد نرماشیر کشف و ضبط شد. سلامی ابراز داشت: طبق گزارشات واصله از سوی ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان به سایر استان‌ها داشتند که با دستور مقام قضائی و هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند. وی ادامه داد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و پس از یک تعقیب، گریز و درگیری مسلحانه، ماموران موفق به کشف این مقدار مرفین و توقیف یک دستگاه خودرو شدند. سلامی با بیان اینکه متهمان در حال حاضر متواری هستند، افزود: با توجه به مدارک به دست آمده متهمان شناسایی و تحت تعقیب قضائی هستند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *