پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰:۲۱

شکار قاچاقچی در قلعه گنج
قاچاقچی مواد افیونی در یک تعقیب و گریز پلیسی در منطقه قلع گنج استان کرمان زمینگیر شد.
سرهنگ «علی پرنگ» رییس پلیس قلع گنج با اعلام این خبر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs با تلاش شبانه روزی و کار پلیسی از حمل مقدار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ به مرکز کشور مطلع شدند. وی افزود:در این راستا ماموران اقدام به پرپایی ایست و بازرسی مقطعی و همچنین کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری کردند که پس از مدتی به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست دادند. سرهنگ پرنگ اظهار داشت: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجه نکرد و از محل گریخت که ماموران با هوشیاری کامل و با کمک گرفتن از ماموران پاسگاه سرخ قلعه و یگان امداد در یک تعقیب گریز خودوری فراری را متوقف کردند. این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 413 کیلو و370 گرم تریاک کشف کردند.

جزئیات واژگونی اتوبوس سربازان در جاده سیرجان
رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: روز گذشته در محور سیرجان کیلومتر 40، یک دستگاه اتوبوس به دلیل خروج از جاده از مسیر خود واژگون شد، اتوبوس از شیراز مسافرگیری کرده و قصد عزیمت به کرمان را داشته است که در بین راه حادثه آفرین شد. وی افزود: در این اتوبوس که 24 سرنشین داشت، فقط 18 تن سرباز بودند و از این بین یک سرباز مجروح شده و 3 مجروح دیگر مسافران معمولی اتوبوس بودند، همچنین یک سرنشین که خانم بود در دم جان باخت. رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در صحنه، علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس اعلام کردند.

کاهش12درصدی
تلفات رانندگی
در 7ماه نخست سال 537نفر در سوانح رانندگی در استان جان خود را از دست دادند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری 537 نفر در حوادث رانندگی کاهش12درصدی تلفات رانندگی در استان کرمان جان خود را از دست دادند و این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 611 نفر بوده است. عباس آمیان افزود در هفت ماه امسال از کل تلفات حوادث رانندگی 416 نفر مرد و 131 نفر زن بودند که 323 نفر در مسیرهای برون شهری 125 نفر در محورهای درون شهری، 93 نفر در مسیرهای روستایی و 3 نفر در مسیرهای نامعلوم جان خود را از دست دادند. وی همچنین به کاهش استفاده از سلاح سرد در استان اشاره کرد وگفت استفاده از سلاح سرد در نزاع های خیابانی استان کرمان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 75 درصدکاهش دارد.

سرعت بالا جان
عابر پیاده را گرفت
فرمانده انتظامی کهنوج از فوت عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان سرهنگ شاهپور بهرامی گفت : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع یک فقره تصادف جرحی واقع در ابتدای محورکهنوج- قلعه گنج بلافاصله مأموران انتظامی، راهنمایی و رانندگی و عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده برخورد کرده است. بهرامی خاطرنشان کرد:براثر این تصادف عابر پیاده مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات علت این حادثه رانندگی را ، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو ، راننده کامیون اعلام کرد. فرمانده انتظامی کهنوج در پایان از رانندگان خواست :ضمن رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *