سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰:۱۱

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان:
بزرگداشت آیت الله
در دیار کریمان برگزار شد
مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دیگر نهادها در کرمان برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اعلام این خبر به روابط عمومی واحد کرمان گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با همکاری دیگر نهادها از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام، استانداری کرمان و سازمان تبلیغات اسلامی در کرمان برگزار شد.
دکتر بابک آل طه از حضور فرزندان و بیت معزا و معزز آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم خبر داد و اظهار کرد: شهرهای استان کرمان بویژه شهر کرمان در عزای یار دیرین امام و رهبری با همکاری نهادها و ارگانها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی سیاهپوش شده و برگزاری مراسم مختلف اطلاع رسانی شده است.
وی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روزگذشته از ساعت 15 با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان و مقامات لشکری و کشوری در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد
نامگذاری بزرگراه
آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان کرمان
طی مراسمی با حضور مدیران ارشد استان و محسن هاشمی رفسنجانی، بزرگ راه کرمان – باغین، با طول 25 کیلومتر که یکی از محور های اصلی و پرتردد استان محسوب می شود به عنوان بزرگ راه آیت ا… هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.
خداداد مقبلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اعلام این خبر گفت : بزرگ راه آیت ا… هاشمی رفسنجانی، محور اتصال مرکز استان کرمان به استان های شمالی کشور ودر مسیر کریدور شمال جنوب قرار دارد واز طرف دیگر محل اتصال مرکز استان به سمت استان های هرمزگان و فارس و همچنین به سمت شرق کشور نیز محسوب می شود.
مهندس مقبلی افزود: این بزرگ راه علاوه براینکه مرکز استان را به هشت شهرستان غربی و شمالی غربی استان متصل می کند ، تردد حدود 10 میلیون انواع وسایل نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین در محور های رفت و برگشت، بزرگ راه آیت ا… هاشمی را بعنوان یکی از پرتردد ترین راه های اصلی استان قرارداده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *