پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان خبر داد تعطیلی 4 دستگاه در شهربازی کرمان

دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان خبر داد تعطیلی 4 دستگاه در شهربازی کرمان





۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰:۰۵

دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان خبر داد
تعطیلی 4 دستگاه در شهربازی کرمان

دادخدا سالاری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان در گفت وگو با هشدارنیوز به نقل از میزان از پلمب چهار جایگاه سی . ان . جی ، دو پمپ بنزین ، دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد و چهار دستگاه واقع در شهربازی کرمان، در راستای اجرای طرح استاندارد سازی و پیشگیری از سوانح اجتماعی خبر داد.
وی گفت: در راستای وظیفه مدعی العموم برای تامین امنیت عمومی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم و کاهش حوادث و سوانح اجتماعی کارگروه عملیاتی در این خصوص در دادسرای کرمان تشکیل شده است.
سالاری ادامه داد: این کارگروه به ریاست یک مقام قضائی و با حضور کارشناسان اداره استاندارد،آتش نشانی،نیروی انتظامی تشکیل و مراکز عمومی خدمات شهری را مورد بازدید سرزده و کارشناسی قرار می دهند.
دادستان کرمان عنوان کرد: این طرح در جهت رفع دغدغه های مردم و کاهش حوادث و سوانح مراکز ایجاد خطر از جمله پمپ بنزین ها و مراکز CNG ، شهربازی ، آسانسورهای مراکز عمومی راه اندازی شده است و این مکان ها بصورت نوبتی از سوی کارگروه مورد بازدید قرار می گیرند.
این مقام ارشد قضائی خاطرنشان ساخت: تاکنون چندین مرکز غیر استاندارد و خطر ساز از جمله چهار جایگاه CNG ، چهار دستگاه شهربازی ، دو پمپ بنزین و دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد پلمپ تا نسبت به رفع نواقص و استاندارد سازی اقدام کنند.
دادستان کرمان افزود: با توجه به دغدغه این دادستانی جهت تامین امنیت شهروندان هر نقطه یا کانونی که برای مردم امکان ایجاد خطر داشته باشد پلمپ و تعطیل خواهد شد و این طرح تا زمان استاندارد سازی مراکز عمومی عرضه خدمات شهری با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *