سایت خبری پیام ما آنلاین | با کسب پیروزی مقابل ایرانجوان مسی ها هت تریک کردند

با کسب پیروزی مقابل ایرانجوان مسی ها هت تریک کردند





۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱:۵۲

با کسب پیروزی مقابل ایرانجوان
مسی ها هت تریک کردند

بردهای متوالی تیم فوتبال مس کرمان ادامه دارد و این تیم موفق شد در هفته نوزدهم لیگ دسته یک با تک گل دقیقه 47 احسان پورشیخعلی به سه امتیاز شیرین دست یابد.
در هفته ای که سایر تیم های کرمانی توفیق چندانی در کسب برد نداشتند، تیم مس کرمان که به نظر می رسد در نیم فصل دوم جان تازه ای گرفته، در خانه توانست با نتیجه 1 – 0 تیم ایرانجوان بوشهر را از پیش رو بردارد و سومین برد متوالی خود را جشن بگیرد.
مس که در دو هفته قبل بازی ها اکسین البرز و فجر سپاسی شیراز را شکست داده بود، در هفته 19 لیگ دسته یک ایران با ترکیب آرمان شهدادنژاد، بهنام داداش وند ، مجید ایوبی ،احمد زنده روح ، مهدی دغاغله ، حامد محمودی ، احسان پورشیخعلی( مجتبی محبوب مجاز از دقیقه 70 ) ،میلاد محمدی( کیانوش میرزایی از دقیقه 57) ، مهدی تیکدری( علی اکبر فرهنگ از دقیقه 88 ) ، حسین تهامی و وحید اسماعیل بیگی در حضور نزدیک به 1500 نفر تماشاگر به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت. نیمه اول این بازی چنگ زیادی به دل نزد و تنها شوت دقیقه 31 بازیکن بوشهری ها و دقایق 37 و 40 احمد زنده روح، مهمترین حوادث این نیمه بود.
اما در آغاز نیمه دوم و در حالی که تنها دو دقیقه از شروع این نیمه نگذشته بود که احسان پورشیخعلی بازیکن شماره 17 نارنجی پوشان مس از غافلگیری بازیکنان بوشهری استفاده بهینه را برد و با یک شوت که از نزدیکی های نقطه کرنر به سمت دروازه حریف روانه کرد و این توپ با اشتباه مسلم سعید ابراهیم پور، دروازه‌بان ایرانجوان، تبدیل به تنها گل این بازی شد. گلی که با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان ایرانجوان همراه بود وهمین اعتراضات باعث اخراج سرپرست تیم میهمان شد. در ادامه دو تیم موقعیت های زیادی بر روی دروازه یکدیگر داشتند و تنها مهدی دغاغله در چندین نوبت می توانست تعداد گل های مس را افزایش دهد که با عدم دقت این بازیکن در نواختن ضربات نهایی راهی از پیش نبرد و سرانجام این بازی با همان نتیجه به پایان رسید.
از دیگر حواشی این بازی می توان به اخراج ولی میرزایی در دقیقه 67 و اخطار برای احمد زنده روح در دقیقه 90 و آرمان شهداد نژاد در پایان بازی اشاره کرد که هر سه به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری بود. موضوعی که باید از سوی کادر فنی مورد توجه قرار گیرد که اخراج و اخطارهای بی دلیل و غیر فنی می تواند در آینده مشکل ساز شود.
پیش از آغاز این بازی دو تیم به احترام مقام شامخ سردار سازندگی، آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند و بازی هم با یک دقیقه تاخیر آغاز شد.
مس با این برد شیرین جمع امتیازات خود را به عدد 26 رساند و در رده 7 جدول قرار گرفت. حال می توان مس را یکی از مدعیان قرار گرفتن در رده های بالای جدول و صعود به لیگ برتر برشمرد. این تیم هفته آینده و در دیداری حساس یکی از شهرآوردهای استان را برگزار می کند و در سیرجان به مصاف آبی پوشان این شهر می رود.
اکسین با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی به مصاف تیم گل‌گهرسیرجان رفت. گل گهر با هدایت بگوویچ شانس این را داشت که با کسب پیروزی به رده دوم جدول برسد. در نهایت نبرد پرسپولیسی‌ها در این هفته برنده نداشت و گل گهر با یک امتیاز از البرز به سیرجان برگشت. ضمن اینکه مس رفسنجان در بابل و مقابل خونه به خونه این شهر با نتیجه 3 – 1 شکست خورد. در حالی که در این بازی رفسنجانی ها با گل دقیقه 10 آرمان رمضانی از حریف متمول خود پیش افتاده بود، اما سرانجام با سه گلی که در دقایق 20، 62 و 65 از شاگردان مرزبان دریافت کردند، متحمل هشتمین شکست خود شد و با همان 23 امتیاز در جایگاه 12 باقی ماند.
دیدار سپیدرود رشت و فجر سپاسی به دلیل اینکه حضور فجر سپاسی در مسابقات ارتش‌های جهان، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
نتایج مسابقات کلی هفته نوزدهم به شرح زیر است:
خونه‌به‌خونه مازندران 3 – مس رفسنجان یک
نفت مسجدسلیمان صفر – نساجی مازندران یک
پارس جنوبی جم بوشهر صفر – خیبر خرم‌آباد صفر
راه‌آهن تهران یک – ملوان بندرانزلی 2
مس کرمان یک – ایرانجوان بوشهر صفر
اکسین البرز صفر – گل‌گهر سیرجان صفر
فولاد یزد یک – بادران تهران یک
آلومینیوم اراک یک – استقلال اهواز یک

باید گل های بیشتری می زدیم
منصور ابراهیم زاده، سرمربی مس کرمان بعد از برد مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: ابتدا رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت می گویم و همچنین دست مریزاد و خسته نباشید به بازیکنان تیمم و همه همواداران و تماشاگرانی که امروز با حضور گرم و حمایت های خوب خودشان ما را همراهی کردند. در این بازی ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما گل دقیقه 2 نیمه دوم کفه بازی را به نفع ما کرد و اگر بازیکنانم دقت بیشتری در این بازی به خرج می دادند مسلما ما با گل های بیشتری پیروز میدان می شدیم. وی در مورد داوری این بازی گفت: آقای ملکی داور لیگ است و کارشناسان باید در مورد قضاوت وی نظر بدهند اما کاش مسئولین لیگ در چینش و انتخاب داوران دقت بیشتری به خرج بدهند. ابراهیم زاده درباره فرصت سوزی های دغاغله در این بازی گفت: باید روی تمرکز و تمرینات او بیشتر کار کنیم، ضمن اینکه کیفیت بد زمین هم اجازه بازی بهتر و استفاده از موقعیت های بازیکنان از جمله دغاغله را نداد.

امروز از داوری ضربه خوردیم
سعید مفتخر، مربی ایرانجوان بوشهر پس از باخت مقابل مس گفت: ابتدا این برد را به مردم خوب کرمان تبریک می گویم اما اشتباهات داوری باعث باخت ما در این بازی شد. روی صحنه گل، بازیکنان من در حال صحبت با داور بودند که بازیکنان مس گل را به ثمر رساندند.
وی ادامه داد: تیم ما برای گل نخوردن و پس از آن برای کسب سه امتیاز به کرمان آمده بود. در نیمه اول همه چیز متعادل پیش می رفت و حتی داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد اما پس از اینکه گل را در ابتدای نیمه دوم دریافت کردیم مجبور شدیم برای جبران گل، از مدافعان کم کنیم و به مهاجمان اضافه کنیم و همین کار باعث شد تا موقعیت های بیشتری نصیب مس شود.
مفتخر افزود: تیم ما با مشکلات زیادی از جمله مالی و رفت و برگشت روبرو است و اگر قرار باشد داوران با این نوع قضاوت بر مشکلات ما اضافه کنند، واقعا سخت است و کار کردن دشوار است. واقعا ما از داوری امروز ضربه خوردیم و به هیچ وجه از داوری راضی نیستم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *