پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱:۵۰

در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان
رقم خورد
باخت خانگی
شهرداری بم
در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان توانست با یک بُرد قاطع برابر هیأت البرز صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را تثبیت کند.
هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور بعد از ظهر امروز جمعه 24 دی‌ماه با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در بازی تیم‌های شهید چمران لارستان و هیأت البرز که در مجموعه ورزشی تختی شهر لار برگزار شد، تیم لارستانی با نمایش قدرتمندانه بازیکنانش با نتیجه 30 بر 10 پیروز شد. این تیم لارستانی که به‌عنوان تنها نماینده استان فارس در رقابت‌های هندبال بانوان کشور حضور دارد تا پایان هفته دهم بدون تحمل حتی یک شکست با 16 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
در بازی دیگر این هفته تیم ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی پُرگل با نتیجه 35 بر 30 مقابل میزبان خود شهرداری بم به پیروزی رسید. در بازی پایانی نیز تیم تأسیسات دریایی تهران با حساب 27 بر 12 برابر تیم فولاد سپاهان اصفهان به برتری دست یافت تا همچنان به‌عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی باقی بماند. با این نتایج تیم‌های شهید چمران لارستان، تأسیسات دریایی تهران و ذوب‌آهن اصفهان در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

موانع ورزشی سیرجان، موانع رشد جوانان است
جلسه رفع موانع ورزشی شهرستان پیرامون بررسی تفاهم نامه منعقد شده با شرکت ها و اداره ورزش و جوانان، با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه و جمعی از مسئولین در محل دفتر معاون سیاسی فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، امام جمعه در ابتدا با اشاره به معضلات و تهدیدهایی که در جامعه پیش روی جوانان وجود دارد گفت: می طلبد در زمینه ورزش جوانان را حمایت نموده و تمهیدات لازم را از شرکت هایی که توان مالی دارند خواستار شویم تا بتوانیم با تامین زیرساخت های ورزشی مورد نیاز جامعه جوانان را از تهدیدات احتمالی دور و به سمت ورزش سوق دهیم. همچنین فرماندار ویژه سیرجان در بخشی از سخنان خود گفت: بایستی در امور ورزشی برنامه ریزی لازم را داشته باشیم. وی افزود: تجهیز سالن های سطح شهر، ساماندهی امکانات ورزشی شهرستان و برنامه ریزی در خصوص در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی برای عموم، استفاده از مدارس و بسیج در خصوص فالیت های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان از جمله اقداماتی است که می توان در زمینه اشاعه و گسترش فرهنگ و ترغیب جوانان برای ورزش کردن از آنها استفاده کرد.

در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور
شهرداری بم در غیاب آینده‌سازان صعود کرد
به گزارش ایمنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی دیروز با انجام سه بازی برگزار شد که هر دو نماینده فوتبال اصفهان یعنی آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و ذوب‌آهن در این هفته استراحت داشتند. دیروز شهرداری سیرجان مقابل راه‌یاب ملل سنندج به برتری 3 بر یک رسید و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. شهرداری بم به دلیل غیبت قشقایی شیراز، 3 بر صفر برنده اعلام شد. به این ترتیب امتیاز شهرداری بم به عدد 31 رسید و با یک بازی بیشتر نسبت به آینده‌سازان میهن نجف‌آباد جای این تیم را در رده دوم جدول رده‌بندی گرفت. در سایر مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر نیز همیاری ارومیه در زمین خیبر خرم‌آباد به برتری 2 بر صفر رسید و پالایش گاز ایلام با هشت گل استقلال خوزستان ته جدولی را شکست داد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *