سایت خبری پیام ما آنلاین | امام جمعه کرمان ضمن دعوت مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی : آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد

امام جمعه کرمان ضمن دعوت مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی : آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد





۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱:۳۴

امام جمعه کرمان ضمن دعوت مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی :
آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و از اصلی ترین مبارزان نهضت اسلامی بود که حق بزرگی بر گردن همه ما دارد. به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک فرد معمولی نبود و امیدواریم خداوند ایشان را با حضرت محمد (ص) و آل محمد محشور و به بازماندگان صبر عنایت کند. وی اظهار کرد: فردا (شنبه) از طرف اینجانب، استاندار کرمان و جامعه روحانیت مجلس ترحیمی برای بزرگداشت مقام آیت الله هاشمی رفسنجانی از ساعت 15 تا 17 در محل مصلی امام علی (ع) برگزار می شود. نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: همه مردم، مسئولان و جوانان کرمان در مراسم بزرگداشت مقام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مصلی شهر کرمان برگزار می شود، شرکت کنند. وی با اشاره به اینکه مردم کرمان قدرشناس هستند و خدمات این انسان خدوم و ارزشمند را فراموش نمی کنند خاطرنشان کرد: به دیگران هم اطلاع دهید که در این مراسم حضور داشته باشند تا از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر محترم دادگستری بهره مند شویم. آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکشنبه 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور است. وی افزود: پدر محمدرضا، رضاخان قلدر به وسیله اجانب و بیگانگانی همچون انگلیس بر مردم ایران تحمیل شد و آن ملعون بیشتر علما را خانه نشین و برخی از بزرگان را اعدام کرد و موضوع کشف حجاب بر کسی پوشیده نیست. وی اظهار کرد: علمای متعهد در مقابل این اقدامات ساکت ننشستند و در نهایت در مسجد گوهرشاد مورد هجوم قرار گرفته و مصدوم و شهید شدند.
امام جمعه کرمان گفت: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی را بدانیم و با وجود مشکلاتی که داریم خدا را شکر کنیم که آن عوامل استکبار بر ما حکومت نمی کنند. وی با اشاره به فعالیت های امام خمینی (ره) و مردم ایران برای پیروزی انقلاب بیان کرد: امروز ملاک حکومت جمهوری اسلامی، قانون اسلام است. آیت الله جعفری همچنین با اشاره به خشکسالی هایی که در کشور وجود دارد گفت: امروز خشکسالی در کشور ما بخصوص استان کرمان به یک مسئله اساسی تبدیل شده است. وی اظهار کرد: مسئولان استان کرمان اقدامات زیادی را در این خصوص انجام داده و در دستور کار دارند منتها هیچ چیز جای بارندگی را نمی گیرد.
وی افزود: در همه حال باید شکر و سپاس الهی را به جا بیاوریم و اگر خدایی ناکرده در رابطه با یک آزمایش الهی ناشکری کردیم، دنیا و آخرت را از دست خواهیم داد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *