سایت خبری پیام ما آنلاین | شهردار کرمان: اولویت شهرداری در تخصیص اعتبارات دولتی، تکمیل پل سیدی است

شهردار کرمان: اولویت شهرداری در تخصیص اعتبارات دولتی، تکمیل پل سیدی است





۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱:۲۷

شهردار کرمان: اولویت شهرداری در تخصیص اعتبارات دولتی، تکمیل پل سیدی است
شهردار کرمان با ابراز نگرانی از به‌ طول انجامیدن پروژه‌ پل سیدی، اظهار کرد: اولویت شهرداری در تخصیص اعتبارات دولتی، تکمیل پل سیدی است.
به گزارش ایسنا علی بابایی اظهار کرد: ساخت پل سیدی متوقف نشده و منتظر دریافت اوراق قرضه هستیم که به پیمانکار بدهیم تا کار با سرعت بیش‌تری پیش برود. وی افزود: دهانه‌ های چهارم و پنجم پل سیدی در حال آماده شدن است و فقط دو دهانه باقی مانده است. بابایی با بیان اینکه اگر کمبود‌های مالی شهرداری جبران شود، پروژه‌های عمرانی هر چه زودتر به پایان می‌رسند، گفت: مردم باید عوارض شهری‌ را بپردازند و بدانند که شهرداری بودجه و درآمد دولتی ندارد و این مردم هستند که می‌توانند شهر خود را بسازند.
وی افزود: حقوقی که شهرداری برای امور مختلف مربوط به شهر ازجمله جمع‌آوری زباله و زیباسازی شهر به پرسنل خود می‌پردازد، مثل سایر ارگان‌ها از سوی دولت تامین نمی‌شود؛ بلکه شهرداری باید از عوارض و حق شارژی که از مردم می‌گیرد، حقوق پرسنل را پرداخته و پروژه‌های عمرانی شهر را به پیش ببرد. شهردار کرمان با بیان اینکه شهرداری در اجرای پروژه‌ بازسازی و مرمت حمام ظهیرالدوله و کاروانسرای حاج‌آقاعلی نقش کلیدی نداشته و فقط همکاری می‌کند، گفت: شهرداری کار بازسازی حمام باغ‌ لـله را در دست اجرا دارد که با پیشرفت 60 درصدی در حال انجام است و حمامی که تقریبا تخریب شده بود، بازسازی می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *