پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رئیس شورای شهر کرمان: یک خیابان‌ در کرمان بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری خواهد شد

رئیس شورای شهر کرمان: یک خیابان‌ در کرمان بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری خواهد شد





۲۳ دی ۱۳۹۵، ۲:۰۲

رئیس شورای شهر کرمان:

یک خیابان‌ در کرمان بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: یکی از میادین و یا خیابان‌ های بزرگ شهر کرمان را به یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، به نام این مرد بزرگ نامگذاری خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کرمان، علی اکبر مشرفی افزود: برای یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال نامگذاری یک خیابان و یا یک میدان در خور شأن و نام وی هستیم. وی اظهار کرد: طی 2 هفته آینده در زمینه اینکه کدام خیابان و یا میدان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود، تصمیم گیری و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست. پیکر وی روز سه شنبه پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم و مسئولان از مقابل دانشگاه تهران تشییع و طی آیینی با شکوه در جوار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به خاک سپرده شد.

او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، 2 دوره رئیس جمهور، سه دوره رئیس مجلس شورای اسلامی و سال ها رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *