پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کرد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کرد





۲۳ دی ۱۳۹۵، ۲:۰۱

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کرد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از آرمان‌های والای نظام به خوبی دفاع کرد. 

حجت‌الاسلام علی عارفی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجاهدی نستوه و خستگی‌ناپذیر و یار صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود که در طول دوران انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی را متحمل شد. وی بیان داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش کلیدی در هدایت انقلابیون داشت و طی دوران انقلاب خدمات بسیار ارزنده‌ای را به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد.  عارفی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سنگر ریاست مجلس و ریاست جمهوری بعد از جنگ تحمیلی دوران سخت سازندگی را طی کرد و سردار سازندگی نام گرفت و ریاست خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت و منشاء خدمات زیادی بود که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند. وی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان از پایه ‌های محکم انقلاب اسلامی و از شاگردان وفادار امام راحل و یار دیرین مقام معظم رهبری و از پیشتازان تشکیل انقلاب اسلامی بود که در کنار امام راحل در دوران مبارزه شکنجه‌ها دید. عارفی افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در دوران جنگ و چه در فتنه‌های اول انقلاب نظیر فتنه بنی‌صدر از آرمان‌های والای انقلاب به خوبی دفاع کرد. 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر