پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فرماندار جیرفت: تاریخ از آیت الله هاشمی رفسنجانی به نیکی یاد خواهد کرد

فرماندار جیرفت: تاریخ از آیت الله هاشمی رفسنجانی به نیکی یاد خواهد کرد





۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱:۴۰

فرماندار جیرفت:

تاریخ از آیت الله هاشمی رفسنجانی به نیکی یاد خواهد کرد

فرماندار جیرفت گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی تمام عمر پربرکت خود را در راستای حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و کیان نظام صرف کرد لذا تاریخ از آیت الله هاشمی رفسنجانی به نیکی یاد خواهد کرد.

احمد امینی روش روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شخصیت برجسته آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ کمتر تکرار می شود زیرا وی مرد روزهای سخت در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود و عملکرد وی بیانگر از جان گذشتن در راه اسلام و ارزش های انقلاب است. وی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی گنجینه اسرار نظام و همواره پشتیبان انقلاب و ولایت بود و در هیچ برهه ای از زمان مصلحت خویش را بر مصلحت مردم ترجیح نداد.  وی ادامه داد: آیت الله هاشمی شخصیت ناشناخته ای برای مردم و مسئولان ایران اسلامی و سایر کشورها نبود اما همان ویژگی های شخصیتی، وی را از بسیاری شخصیت ها متمایز می کرد. 

فرماندار جیرفت با اشاره به حافظه قوی و پشتکار آیت الله هاشمی رفسنجانی در شناخت و تحلیل‌ مسائل گفت: وی در زندان و در نهایت سختی‌، کار تفسیر قرآن را آغاز کرد که این تفسیر بعدها منتشر شد. وی ادامه داد: سینه وسیع آیت الله هاشمی رفسنجانی دربرگیرنده اسرار زیادی از دوران انقلاب، جنگ و مسائل نظام بود و وی همواره با سعه صدر با مشکلات و مسائل برخود می‌ کرد.

وی گفت: اینکه این مرد بزرگ به گردن صنعت معدن و تجارت کشور مثل سایر بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حقی بزرگ دارد و بدون شک لقب سردار سازندگی برازنده این مرد بزرگ است. امینی روش با اشاره به حدیث ‹اگر عالمی از دنیا رود ثلمه‌ ای در جامعه ایجاد می ‌شود که هیچ چیز آن را پر نمی ‌کند› گفت: به طور قطع فقدان و ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را چیزی نمی ‌تواند، پر کند. وی با بیان اینکه جامعه باید راه آیت الله هاشمی رفسنجانی را ادامه دهد اظهار کرد: مردم و جامعه انقلابی ما در سال‌ های متمادی آموخته اند که مشکلات را با تلاش و کوشش جبران کنند. 

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *