پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰:۴۸

استاندار کرمان در گفت و گو با ایسنا:

آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره بر اعتدال تاکید داشتند

استاندار کرمان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره بر اعتدال و همچنین فعالیت برای ارتقای رفاه مردم، تمرکز بر فعالیت های اقتصادی و اشتغال تاکید می کردند.

«علیرضا رزم حسینی» در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا منطقه کویر اظهار کرد: انشاءالله مردم ایران و به ویژه کرمانی ها در مراسم و مناسبت هایی که پیرامون این ضایعه بزرگ در نظر گرفته شده است، حضور فعال و مشارکت پرشوری خواهند داشت.  استاندار کرمان از شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی سخن به میان آورد و ابراز کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت های مجاهد خستگی ناپذیر در قبل از انقلاب و سپس در دوران دفاع مقدس بودند. وی افزود: ایشان سپس به عنوان سردار سازندگی، خدمات جاودانه ای  در طول انقلاب اسلامی انجام دادند که هیچگاه از اذعان مردم خارج نخواهد شد. رزم حسینی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را یک ضایعه سنگینی برای انقلاب، نظام و کشور دانست و تصریح کرد: به خانواده محترم ایشان، همرزمان و همراهانشان و به مردم رفسنجان، کرمان و همه مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم. وی به دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره و افزود: زمانی ایشان تصدی ریاست جمهور را به عهده گرفتند که با خرابی های عظیم جنگ روبرو بودند و ایشان اقدام به بازسازی خرابی های جنگ نمودند. استاندار کرمان ادامه داد: ایشان در آن دوران اقدامات اقتصادی خوبی انجام دادند، به گونه ای که بسیاری از کارخانجاتی که به علت جنگ تعطیل شده بودند، راه اندازی ، ضمن آنکه در دوران سازندگی کارخانجات جدیدی را تاسیس کردند. وی از استفاده خود از راهنمایی های آیت الله هاشمی رفسنجانی در جهت توسعه استان سخن به میان آورد و عنوان کرد: در بیش از سه سال دولت تدبیر و امید از نظرات، پیشنهادات و راهنمایی ایشان در راستای توسعه استان استفاده نمودیم و ایشان همواره بر اعتدال و همچنین فعالیت برای ارتقای رفاه مردم، تمرکز بر فعالیت های اقتصادی و اشتغال تاکید می کردند.

 

شهردار کرمان:

شهرداری در پیشبرد پروژه های عمرانی شهری به کمک مردم نیاز دارد

شهردار کرمان گفت:مردم باید عوارض شهری‌ را بپردازند و بدانند که شهرداری بودجه و درآمد دولتی ندارد و این مردم هستند که می‌توانند شهر خود را بسازند.

علی بابایی شهردار کرمان درخصوص به ‌طول انجامیدن پروژه‌ پل سیدی گفت: ساخت پل سیدی متوقف نشده و  منتظر دریافت اوراق قرضه هستیم که به پیمانکار بدهیم تا کار با سرعت بیش‌تری پیش برود. وی افزود: دهانه‌ چهارم و پنجم پل سیدی در حال آماده شدن است و فقط دو دهانه باقی مانده است. شهردار کرمان با بیان اینکه اگر کمبودهای مالی شهرداری جبران شود، پروژه‌های عمرانی هر چه زودتر به پایان می‌رسند، گفت: مردم باید عوارض شهری‌ را بپردازند و بدانند که شهرداری بودجه و درآمد دولتی ندارد و این مردم هستند که می‌توانند شهر خود را بسازند. بابایی ادامه داد: از گروهی از مردم که در پرداخت عوارض شهری پیش‌قدم هستند و با شهرداری همکاری دارند، تشکر می‌کنم و از همه‌ مردم می‌خواهیم مشارکت کنند. وی افزود: حقوقی که شهرداری برای امور مختلف مربوط به شهر ازجمله جمع‌آوری زباله و زیباسازی شهر به کارکنان خود می‌پردازد، مثل سایر ارگان‌ها از سوی دولت تامین نمی‌شود؛ بلکه شهرداری باید از عوارض و حق شارژی که از مردم می‌گیرد، حقوق کارکنان را پرداخته و پروژه‌های عمرانی شهر را به پیش ببرد.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

توانمندسازی بدون تعیین هدف

طرح‌های مختلفی برای زنان شهر برگزار می‌شود که چندان تأثیرگذار نیستند

توانمندسازی بدون تعیین هدف

کسی «گشت ارشاد» را گردن نمی‌گیرد

کسی «گشت ارشاد» را گردن نمی‌گیرد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

خزعلی : پیگیر گواهینامه موتور برای بانوان هستیم

خزعلی : پیگیر گواهینامه موتور برای بانوان هستیم

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *