پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰:۴۵

22 تا 24 دی ماه

بم میزبان رالی «5 دی » خواهد بود

ایوب خورشیدی دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‎رانی شهرستان بم از برگزاری رالی 5 دی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری «22 تا 24 دی ماه» در کویر بم برگزار می‎شود.

وی بیان داشت: شهرستان بم برای دومین سال متوالی افتخار میزبانی این برنامه را دارد که به مناسبت سالگرد زلزله و با عنوان رالی پنج دی انجام می‎شود.خورشیدی با بیان اینکه مسیر رالی پنج دی به طور رفت و برگشت حدود 300 کیلومتر است، تصریح کرد: محل برگزاری این رالی منطقه یلان است که جزو کویر بم محسوب می‎شود. دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بم ابراز داشت: تاکنون اتومبیلرانانی از استان‎های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، قزوین، تهران و خراسان رضوی برای شرکت در این رالی کویرنوردی اعلام آمادگی کرده‎اند. وی با اشاره به ظرفیت‎های گردشگری شرق استان کرمان افزود: ما آمادگی میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از جاذبه‎های طبیعی و بکر منطقه را داریم و امیدواریم، بتوانیم در این راستا گام‎های خوبی برداریم. خورشیدی اذعان داشت: در سال جاری شاهد ثبت جهانی کویر لوت بودیم که بخش زیادی از آن‎ها در شرق استان کرمان قرار دارد.

 

مربی تیم هندبال بانوان شهرداری بم:

 امسال سطح لیگ 

بسیار بالاست

تیم هندبال بانوان سپاهان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر مئفق شد با نتیجه 25 بر 23 تیم هندبال شهرداری بم را شکست دهد.

مربی تیم هندبال بانوان شهرداری بم عملکرد بازیکنان سپاهان را بهتر از تیمش خواند و گفت: آن‌ها در این دیدار از فرصت‌های خود بهتر از ما استفاده کردند و توانستند پیروز میدان باشند. فرناز ابراهیمی اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، بچه‌های ما بسیار جوان هستند و برای سال آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، سپاهان نیز تیم جوانی است که روز به روز بهتر می‌شود. وی با بیان این که داوران نیز عملکرد خوبی داشتند و مشکلی از نظر داوری نبود، افزود: سال گذشته تیم ثامن الحجج تمامی بازیکنان ملی و خوب را گرفته بود، اما امسال شرایط متفاوت شد و با توجه به پراکنده شدن بازیکنان خوب و باکیفیت ملی، سطح تمامی تیم‌ها بهتر و بالاتراز سال قبل شده است.   ابراهیمی خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها در هر بازی با انگیزه و فکر برد به میدان می‌آیند و سطح لیگ بالاتر از گذشته است.

 

وقفه در بازی‌های لیگ یک تکذیب شد

ایجاد وقفه در بازی‌های لیگ یک تکذیب شد و بازی‌های این مسابقات مطابق برنامه‌ریزی قبلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت باشگاه مس کرمان، فجری ها اعتقاد دارند  سازمان لیگ برتر به آن ها وعده داده که در مدت زمان حضور این تیم در مسابقات جام ارتش های جهان لیگ یک را تعطیل خواهند کرد.  یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت این خبر را تکذیب کرد و گفت که به هیچ وجه لیگ یک تعطیل نخواهد شد! همان طور که در مصاحبه هنرپیشه، رئیس هیات فوتبال استان فارس آمده، فجری ها گفته اند به آنها قول تعطیلی بازی های دسته اول داده شده و در این صورت در مسابقات جام ارتش های جهان در عمان شرکت خواهند کرد. در صورتی که فجر در این بازی ها حاضر شود چند بازی این تیم به تعویق خواهد افتاد و دیگر بازی ها برگزار می شود و فجر در برگشت از عمان مجبور است بازی های خود را فشرده برگزار کند. از آنجایی که تعطیلات زمستانی تیم های دسته اولی به تازگی به پایان رسیده تعطیل کردن لیگ یک به بهانه حضور فجر سپاسی در مسابقات جام ارتش های جهان عملا غیرقابل باور است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *