پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیام تسلیت حزب اراده ملت ایران شعبه کرمان به مناسبت عروج ملکوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت حزب اراده ملت ایران شعبه کرمان به مناسبت عروج ملکوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی





۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰:۲۹

پیام تسلیت حزب اراده ملت ایران شعبه کرمان به

 مناسبت عروج ملکوتی

 آیت الله هاشمی رفسنجانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت آیت بزرگ خدا، مجتهد مجاهد فی سبیل الله و روشن اندیش و عالم به زمان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه ای جبران ناپذیر است.

 ایشان عالمی آینده نگر و ارزشگرا و واقع بین بود، مصداق بارز استقامت مکتبی و جهاد همه جانبه، در خط اصیل اسلام ناب نبوی و علوی و عاشورایی بود. در انقلاب اسلامی نقشی محوری داشت و در نظام جمهوری اسلامی پایگاهی معتبر داشت و مورد اعتماد ویژه امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید و روحانیت اصیل و مردم شریف بود. در مقاومت در برابر فشارهای رژیم طاغوت در زیر شکنجه های هولناک و سفاکانه ساواک و در برابر  انحراف و عافیت طلبی و دنیا دوستان اسطوره ای مثال زدنی بود. 

ثابت قدمی ایشان در حدی بود که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.  خدمات او در سازندگی ایرانو در حوزه و و سیاست اسلام محور فراموش نا شدنی است.  حزب اراده ملت ایران شعبه کرمان این ثلمه بزرگ را به رهبر انقلاب و روحانیت اسلام و خبرگان امت و خانواده آن مرحوم و امت اسلام و همه یاران او تسلیت می گوید و علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند بزرگ مسالت می نماید و همگان را به شرکت در مراسم تجلیل و تقدیر از خدمات خالصانه این آیت حق دعوت می نماید.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *