پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴

شست و شوی 68 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان
طی آذرماه 68 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد. هادی دهقانی مدیر بهره‌برداری فاضلاب شهر کرمان گفت: «به‌منظور نگهداری شبکه فاضلاب،کاهش حوادث احتمالی و افزایش رضایتمندی مشترکین در آآذرماه 68 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد.»
وی افزود: «طی این مدت 552 هزار و 155 مترمکعب فاضلاب جمع‌آوری تصفیه شد.» وی همچنین از سه هزار و 100 متر ویدئو متری شبکه، هم‌سطح سازی چهار عدد دریچه منهول، رفع سه فقره حوادث شبکه و انشعابات و انجام 390 مورد آزمایش طی این مدت خبر داد.

راه‌اندازی سیستم
کلرزن گازی جدید
شهر کشکوئیه
طاهری، کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفیت آبفای رفسنجان گفت: «سیستم کلرزنی آب شهر کشکوئیه که قبلاً به‌صورت مایعی انجام می‌شد به گازی تغییر یافت.»
وی گفت: «در حال حاضر در شهر رفسنجان و توابع تعداد شش دستگاه کلرزنی گازی و سه دستگاه کلرزنی مایعی فعال است که کار گندزدایی آب را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند. در آینده نزدیک تعداد دو دستگاه از کلرزنی‌های مایعی در شهرهای بهرمان و سرچشمه به کلرزنی گازی تبدیل خواهد شد.»
وی افزود: «روزانه به جهت سنجش میزان کلر باقیمانده بیش از50مورد کلر سنجی و کدورت از شبکه‌ها و مخازن شهر رفسنجان و توابع توسط نمونه‌برداران انجام می‌شود.» طاهری گفت: «در آزمایشگاه آب ماهانه 130مورد آزمایش میکروبی از شبکه‌ها ،مخازن چاه‌های شهر رفسنجان و شهرهای تحت پوشش آن انجام می‌شود. تمام تلاش مجموعه شرکت آبفای رفسنجان بر این است آب بهداشتی و سالم با کیفیت در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.»

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان
مدیر نمونه شد
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، در پی موفقیت‌های مستمر سال جاری توسط اداره کل منابع طبیعی، مدیر این اداره کل از گردهمایی مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در شهر کرج، این بار هم با دست پر برگشت و با دریافت لوح تقدیر از جلالی، رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌واسطه سرعت و دقت عمل در طرح تأسیس صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و کسب عنوان مدیر برتر در این شاخص، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات این استان افزود.
بر اساس این گزارش، همچنین محمد قاسمی زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه از رجبی زاده، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان به نمایندگی از تلاش‌های مثمر ثمر آن اداره کل در حفظ حقوق و احیاء موقوفات، تقدیر و تشکر نمود. مدیرکل منابع طبیعی با سپاس از حسن نظر و عنایت مسئولین به‌واسطه روحیه قدرشناسی آنان، این موفقیت‌ها را محصول همدلی، سخت‌کوشی و ایثار همکاران خود در اقصی نقاط استان پهناور کرمان برشمرد و تمامی لوح‌های دریافتی را به همکاران خود تقدیم نمود

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر