پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴

شست و شوی 68 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان
طی آذرماه 68 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد. هادی دهقانی مدیر بهره‌برداری فاضلاب شهر کرمان گفت: «به‌منظور نگهداری شبکه فاضلاب،کاهش حوادث احتمالی و افزایش رضایتمندی مشترکین در آآذرماه 68 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد.»
وی افزود: «طی این مدت 552 هزار و 155 مترمکعب فاضلاب جمع‌آوری تصفیه شد.» وی همچنین از سه هزار و 100 متر ویدئو متری شبکه، هم‌سطح سازی چهار عدد دریچه منهول، رفع سه فقره حوادث شبکه و انشعابات و انجام 390 مورد آزمایش طی این مدت خبر داد.

راه‌اندازی سیستم
کلرزن گازی جدید
شهر کشکوئیه
طاهری، کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفیت آبفای رفسنجان گفت: «سیستم کلرزنی آب شهر کشکوئیه که قبلاً به‌صورت مایعی انجام می‌شد به گازی تغییر یافت.»
وی گفت: «در حال حاضر در شهر رفسنجان و توابع تعداد شش دستگاه کلرزنی گازی و سه دستگاه کلرزنی مایعی فعال است که کار گندزدایی آب را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند. در آینده نزدیک تعداد دو دستگاه از کلرزنی‌های مایعی در شهرهای بهرمان و سرچشمه به کلرزنی گازی تبدیل خواهد شد.»
وی افزود: «روزانه به جهت سنجش میزان کلر باقیمانده بیش از50مورد کلر سنجی و کدورت از شبکه‌ها و مخازن شهر رفسنجان و توابع توسط نمونه‌برداران انجام می‌شود.» طاهری گفت: «در آزمایشگاه آب ماهانه 130مورد آزمایش میکروبی از شبکه‌ها ،مخازن چاه‌های شهر رفسنجان و شهرهای تحت پوشش آن انجام می‌شود. تمام تلاش مجموعه شرکت آبفای رفسنجان بر این است آب بهداشتی و سالم با کیفیت در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.»

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان
مدیر نمونه شد
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، در پی موفقیت‌های مستمر سال جاری توسط اداره کل منابع طبیعی، مدیر این اداره کل از گردهمایی مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در شهر کرج، این بار هم با دست پر برگشت و با دریافت لوح تقدیر از جلالی، رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌واسطه سرعت و دقت عمل در طرح تأسیس صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و کسب عنوان مدیر برتر در این شاخص، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات این استان افزود.
بر اساس این گزارش، همچنین محمد قاسمی زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه از رجبی زاده، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان به نمایندگی از تلاش‌های مثمر ثمر آن اداره کل در حفظ حقوق و احیاء موقوفات، تقدیر و تشکر نمود. مدیرکل منابع طبیعی با سپاس از حسن نظر و عنایت مسئولین به‌واسطه روحیه قدرشناسی آنان، این موفقیت‌ها را محصول همدلی، سخت‌کوشی و ایثار همکاران خود در اقصی نقاط استان پهناور کرمان برشمرد و تمامی لوح‌های دریافتی را به همکاران خود تقدیم نمود

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *