سایت خبری پیام ما آنلاین | مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند

مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۴۹

مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند

به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت امسال از گوشی‌هوشمند سرفیس‌ فون رونمایی کند.
شرکت مایکروسافت قصد دارد یک گوشی هوشمند رده‌بالا با برند سرفیس روانه‌ی بازار کند. گفته می‌شود سرفیس‌ فون مشخصات فنی بسیار چشم‌گیری خواهد داشت و یکی از بهترین دوربین‌های موجود بین گوشی‌ها با برند کارل‌زایس (Carl Zeiss) برای این محصول در نظر گرفته شده است.
گفته می‌شود مایکروسافت از زمانی که پروژه‌ی گوشی‌های سری لومیا را متوقف ساخت، کار روی سرفیس‌ فون را آغاز کرده است. البته برخی از ویژگی‌های محصول جدید این شرکت در گوشی‌های هوشمند سری لومیا نیز وجود دارند. در خبرهای مختلف اعلام شده است سرفیس‌ فون مایکروسافت بیشتر به یک فبلت شبیه خواهد بود و برند سرفیس و مایکروسافت نیز روی آن قرار خواهد گرفت.
با توجه به تصاویری که تاکنون از این محصول فاش شده است، می‌توان یک بلندگوی تکی را در کنار جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در لبه‌ی بالایی گوشی مشاهده کرد. دقیقا یک بلندگو شبیه به آنچه در لبه‌ی بالا وجود دارد، در لبه‌ی پایینی هم تعبیه شده است و در کنار آن شاهد یک درگاه یو‌اس‌بی نوع سی هستیم. افزون بر این، گفته می‌شود پردازنده‌ی این گوشی‌‌ هوشمند اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. سیستم عامل پیش‌فرض این محصول ویندوز ۱۰ است.
مایکروسافت توجه بسیار ویژه‌ای به سرفیس‌ فون دارد و این کمپانی در واقع سعی دارد این محصول را برای معرفی در سال ۲۰۱۷ آماده و بهینه‌سازی کند. گفته می‌شود این شرکت در حال انجام تست‌های اولیه و آزمایشی روی محصول مورد بحث است تا پیش از عرضه‌ی آن به بازار، مشکلات احتمالی این دستگاه را رفع کند.
بنا به شایعات و خبرهایی که تاکنون در این مورد در دسترس قرار گرفته است، سرفیس‌ فون محصولی خواهد بود که افراد از کار کردن با آن هیجان‌زده خواهند شد. اگرچه تصاویر لو رفته از این محصول واقعی به نظر می‌رسند؛ اما هنوز هیچ خبری از جانب مایکروسافت در مورد زمان معرفی‌ سرفیس‌ فون اعلام نشده است. البته از آنجا که این دستگاه فعلا در مرحله‌ی توسعه قرار دارد، منتشر نشدن اخبار و اطلاعات رسمی در مورد آن منطقی به نظر می‌رسد؛ چراکه احتمالا مدل نهایی سرفیس‌ فون که در آینده‌ی نزدیک معرفی می‌شود، تغییراتی نسبت به مدل کنونی آن خواهد داشت.
البته مهم نیست مایکروسافت چه زمانی تصمیم به معرفی سرفیس‌ فون بگیرد. امروزه شرکت‌های مختلف تلاش‌های بسیار خوبی در تولید گوشی‌های هوشمند انجام داده‌اند و رقابت در این بازار بسیار سنگین و نزدیک است. مطمئنا محصول مایکروسافت برای شرکت در این نبرد باید قابلیت‌ها و امکانات بسیار خوبی داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *