سایت خبری پیام ما آنلاین | «فوتوالی» کرمان استارت خورد

«فوتوالی» کرمان استارت خورد





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰:۳۶

«فوتوالی» کرمان استارت خورد

نخستین تمرین فوتوالی کاران کرمانی با حضور حجت شیرین سخن، رییس هیات انجمن های ورزشی شهرستان کرمان، حمید سرانجام، رییس کمیته فوتوالی استان وهادی کاربخش، رییس کمیته شهرستان کرمان برگزار شد. در حاشیه این تمرین که عصر پنج شنبه و در محل زمین شنی «مسجد صاحب الزمان» انجام شد، حجت شیرین سخن گفت: در ادامه راه اندازی رشته های متفاوت ورزشی و پس از انجام موفق رشته هایی مانند گلف، راگبی، طناب کشی، فوتبال دستی، دارت و غیره، این بار در صدد آن شدیم تا برای اولین بار در استان کرمان، انجمن فوتوالی استان و شهرستان کرمان را فعال کنیم.
وی ادامه داد: بر همین اساس نخستین تمرین این تیم را امروز برگزار کردیم و امیدواریم به حول و قوه الهی و کمک و همت سایر دوستان و علاقمندان ورزش ، بتوانیم این رشته پرهیجان که امکانات بسیار کمی را نیاز دارد در سطح استان فعال کنیم.
لازم به ذکر است فوتوالی ورزشی است که نزدیک به بیش از 30 سال از راه اندازی آن در سطح جهان می گذرد و چند سالی در ایران فعالیت آن به صورت جدی دنبال می شود. این بازی بین دو تیم دو نفره و در زمین شنی برگزار می شود و تلفیقی از سه ورزش فوتبال، والیبال و سپک تاکراست.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *