پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰:۳۵

بانوان هندبالیست بمی روی نوار شکست
در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان، تاسیسات دریایی، ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان مقابل حریفان به برتری دست یافتند.
هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان دیروز جمعه با سه دیدار در کرج و اصفهان پیگیری شد. در نخستین دیدار تیم مدعی تاسیسات دریایی، مهمان تیم قعرنشین هیات البرز بود و توانست این بازی را با حساب ۳۸ بر ۱۵ به سود خود به پایان رساند. شهرداری بم در اصفهان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان این شهر رفت. تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست در خانه این تیم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب کند. در آخرین بازی نیز ذوب آهن اصفهان میزبان هدف پویان جوان قم بود و توانست نتیجه بازی را با حساب ۲۵ بر ۲۴ به سود خود به پایان ببرد. در جدول رده بندی تیم ها تا پایان هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان،شهید چمران لارستان درصدر و شهرداری بم تنها با ۲ امتیازبه همراه هیات البرز در انتها قرار دارند.

برد سیرجانی ها و بمی‌ها در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
دیدارهای باقیمانده از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز برگزار شد و شهرداری بم که با ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت با پیروزی پرگل مقابل تیم قعرنشین لیگ، ۲۸ امتیازی شد.
بمی‌ها با نتیجه پر گل ۹ بر ۲ توانستند از سد استقلال خوزستان بگذرند. دیدار دو تیم قشقایی شیراز و خیبر خرم آباد نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. در آخرین بازی هفته سیزدهم نیز دو تیم ذوب آهن اصفهان و آینده سازان میهن نجف آباد به مصاف هم رفتد که این تیم نجف آباد بود که با برتری 4 -2 مقابل حریف خود، شانه به شانه شهرداری بم در صدر جدول قرار گرفت. روز پنج شنبه نیز شهرداری سیرجان صدرنشین، با نتیجه ۵ بر ۲ از سد پالایش گاز ایلام گذشته بود.گلهای شهرداری سیرجان را نیز افسانه چترنور (2 گل)، طاهره سلیم پور (2 گل) و فاطمه گرایلی به ثمر برسانند. در جدول رده بندی شهرداری سیرجان، آینده سازان میهن نجف آباد و شهرداری بم در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

صعود والیبالیست های نشسته کرمانی ها به لیگ برتر
دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان روز جمعه با معرفی تیم های راه یافته به سوپرلیگ در سالن تختی مشهد به کار خود پایان داد.
نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین خراسان رضوی در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت: در مرحله رفت این رقابتها که 15 تا 17 دی ماه در مشهد برگزار شد 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی به رقابت پرداختند. زهرا اسلامی بیان کرد: در پایان دور اول مسابقات، تیم‌های اول تا سوم هر گروه به لیگ برتر و تیم‌های باقی مانده به مرحله دسته یک این رقابتها راه یافتند. وی خاطرنشان کرد: در این چهارچوب از گروه ‹الف ‹ تیمهای ذوب آهن اصفهان، خراسان رضوی و مازندران به مرحله لیگ برتر این مسابقات راه یافتند. وی ادامه داد : در گروه ‹ب› نیز تیم های فولاد مبارکه، کرمان و لرستان به مرحله لیگ برتر راه یافتند. اسلامی افزود: تیمهای هرمزگان، آذربایجان شرقی، شهرداری ارومیه و همدان نیز به مرحله دسته یک این رقابتها راه پیدا کردند. وی خاطرنشان کرد: تا کنون هنوز زمان برگزاری رقابتهای لیگ برتر و دسته یک قطعی نشده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *