پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰:۳۲

متهمان فراری قتل‌های جیرفت و عنبرآباد دستگیر شدند
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مجید رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از وقوع یک تیراندازی منجر به قتل در روستای علی آباد این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در مدت کمتر از پنج ساعت بامداد پنجشنبه در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی افزود: حسب گزارش ماموران پلیس آگاهی جیرفت از طریق مرکز فوریت های پلیسی، موضوع تیراندازی منجر به قتل اعلام و بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر شد. وی بیان کرد: این حادثه شامگاه گذشته رخ داد و بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر می شوند و تحقیقات در راستای دستگیری قاتل آغاز می شود. این مقام قضایی عنوان کرد: مقتول جوانی 28 ساله بوده که متاسفانه از ناحیه سر با گلوله جنگی مورد اصابت تیر قرار گرفته و در دم فوت کرده است. وی اضافه کرد: طی یکسری اقدام اطلاعاتی مشخص شد قاتل (پ.ب) جوانی 19 ساله است و به یکی از شهرستان های همجوار فرار کرده که بلافاصله با دستور قضایی متهم در مدت کمتر از پنج ساعت در محل مخفیگاهش دستگیر می شود. رستمی با بیان اینکه انتقام جویی شخصی علت و انگیزه اصلی این قتل بوده است خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است و متهم نیز در بازداشت بسر می برد. همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری روستای خاتون آباد عنبرآباد پس از 40 روز خبر داد. یوسف سبحانی افزود: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای خاتون آباد شهرستان عنبرآباد رسیدگی به این پرونده در دستور کار دادستانی قرار گرفت. وی گفت: در پی یک نزاع خانوادگی متاسفانه خانمی 29 ساله به نام (ف – الف) با ضربات متعدد چاقو به قتل می رسد و سپس قاتل از محل وقوع جرم متواری می شود. وی با اشاره به اینکه مقتول در زمان حادثه باردار بوده است اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه و در مدت چند ساعت طی یکسری اقدام اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، 2 نفر از همدستان قاتل شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادستان عنبرآباد گفت: به همت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد و ماموران پلیس آگاهی این شهرستان متهم دستگیر شد. وی ادامه داد: این پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

مراقب تلفن‌های افرادسودجو باشید
رییس پلیس اگاهی درباره تلفنهای مشکوک برخی افراد سود جو به مردم هشدار داد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از کرمان سرهنگ حسن پور رئیس پلیس اگاهی کرمان گفت برخی با ذکرنام افرد با انها ارتباط برقرار میکنند تا مثلا خدماتی چون امداد خودرو و فعالیتهای بیمه ای را برایشان انجام دهند که اینها کلاهبرداری است وی افزود از جمله ی این موارد بطور مثال امداد خودرو سامانتان در راه که با افراد تماس میگرفتند و سو استفاده میکردند یا افراد را برای خدمات بانکی پای عابر بانک میکشاندند واز کارتشان برداشت میکردند. سرهنگ حسن پور از شهروندان خواست اگاه باشند که به نمایندگیهای مجاز ارایه خدمات مراجعه کنند که نشان و علامت خاص و مشخصی دارند وخدمات را دریافت کنند . وی گفت حتی برخی ممکنست خودشان را یکی از افراد پلیس معرفی کنند که شهروندان نباید اعتماد کنند و باید به پلیس اطلاع دهند تا فرد خاطی دستگیر شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

ناکامی طرح «تعادل بخشی» آب‌های زیرزمینی

در نشست چاه‌های غیرمجاز، برداشت‌های غیرقانونی بررسی شد

ناکامی طرح «تعادل بخشی» آب‌های زیرزمینی

اعتبارات سرگردانِ آب

مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از شاخص‌های کلان آب در سه‌ماههٔ سوم سال گذشته ارائه داد

اعتبارات سرگردانِ آب

فرونشست زیر پای آثار تاریخی

فرونشست‌های محوطه تاریخی مرودشت به ۲۰ سانتی‌متر رسید

فرونشست زیر پای آثار تاریخی

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

سیل هر روزهٔ شیرابه در شمال

یکی از مدیران سابق مدیریت پسماند استان مازندران، از نبود استراتژی مشخص برای حل مشکل پسماند در استان‌های شمالی می‌گوید

سیل هر روزهٔ شیرابه در شمال

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

زمان کم برای اقدام علیه فرونشست زمین

در نشست «آیندهٔ منابع آب زیرزمینی و فرونشست در ایران» مطرح شد

زمان کم برای اقدام علیه فرونشست زمین

مالچ‌پاشی در محدوده مناطق محیط‌زیست انجام نمی‌شود

واکنش منابع طبیعی به مالچ‌پاشی در کرخه:

مالچ‌پاشی در محدوده مناطق محیط‌زیست انجام نمی‌شود

از شعار تا عمل «گفت‌وگوی آب»

از شعار تا عمل «گفت‌وگوی آب»

خطر جدی فرونشست در مجموعه تاریخی نقش رستم

خطر جدی فرونشست در مجموعه تاریخی نقش رستم

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *