پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | قالیباف در بهشت به پاستور می‌اندیشد

قالیباف در بهشت به پاستور می‌اندیشد





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰:۲۹

قالیباف در بهشت به پاستور می‌اندیشد

روزنامه آرمان در گزارشی به فعالیت های سیاسی شهردار تهران پرداخت: این روزها اصولگرایان بیش از سابق برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به تکاپو افتاده‌اند که نمونه اش در اعلام کاندیداتوری افراد مختلف در جریان اصولگرا قابل مشاهده است. مصطفی میر سلیم، محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی،عزت ا… ضرغامی و… افرادی هستند که در اقصی نقاط کشور به سخنرانی می‌پردازند و سیاست‌های دولت را هدف قرار می‌دهند اما این جریان همچنان بر همان یکدندگی سال ۹۲ استوار است. برخی معتقدند که «حب قدرت» در بین مخالفین دولت وحدت و اجماع را تقریبا غیر ممکن کرده و این مهم را می‌توان از حرکات سر درگم آنها و هر روز ایجاد یک جبهه جدید دید. به بیان دیگر اصولگرایان خود هم نمی‌دانند چه می‌خواهند و چه استراتژی‌ای را دنبال می‌کنند. در این بین هنوز هستند کسانی مانند جبهه پیشرفت و عدالت که در سر سودای ریاست جمهوری شهردار را می‌پرورانند، اما باید گفت دوران وی نیز به سر آمده و قالیباف نمی‌تواند منجی اصولگرایان باشد،مگر اینکه معجزه ای بتواند اصولگرایان را گرد هم جمع کند و آنها را به اجماع برساند.
راه‌اندازی ستادهای ۲۲ گانه تهران
رئیس ستاد انتخابات جبهه پیشرفت وعدالت ایران اسلامی، گفت: در حال حاضر بر روی کلانشهر تهران تمرکز شده و اولین اقدام راه اندازی ستادهای ۲۲ گانه تهران را مدنظر دارد. محور دوم، فعالیت، تعیین مصادیقی است که مورد حمایت جبهه قرار می‌گیرند و در این راستا لایه‌های اجتماعی متصل به جبهه خود را معرفی می‌کنیم. علی‌دورانی یادآور شد: اکنون به یک لیست حداکثری رسیده‌ایم که چند برابر ظرفیت است و در مراحل بعدی به طور طبیعی با بررسی و تطبیق اسامی با مولفه‌های مورد نظر به ۲۱ نفر تقلیل می‌یابد تا بتوانیم در موعد مقرر لیست نهایی را معرفی کنیم.
شاخص‌های انتخاباتی جبهه
پیشرفت و عدالت
رئیس ستاد انتخابات جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به شاخص‌های مد نظر این جبهه برای گزینش افراد، بیان کرد: انقلابی بودن و اعتقاد به فعالیت انقلابی و جهادی حائز اهمیت است و همچنین توانمندی و تسلط در حوزه کاری، مقبولیت اجتماعی در افکار عمومی، متخصص بودن در حوزه شهری و آگاهی به جغرافیای سیاسی، مواردی است که مورد توجه قرار دارد. او ادامه داد: نگاه ما سیاسی نیست اما باتوجه به اینکه شورای شهر وظیفه انتخاب شهردار را دارد، تخصص در امور شهری و آگاهی به جغرافیای سیاسی حائز اهمیت است.
تمرکز بر انتخابات شورای شهر تهران
دورانی با بیان اینکه اکنون تمرکز ما بر انتخابات شورای شهر تهران است اما به طور طبیعی در استان‌ها حساسیت لازم را خواهیم داشت و در حال رصد فعالیت‌ها هستیم، ‌گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری هم در حال بررسی بوده و زمانی که فعالیت‌های رسمی انتخاباتی آغاز شود دراین زمینه اظهار نظر خواهیم کرد و طبیعی است تشکل‌های سیاسی نسبت به همه انتخابات‌ها حساسیت داشته باشند و این یک وظیفه ذاتی است.
از قالیباف حمایت می‌کنیم
دورانی با بیان اینکه اولویت قالیباف ورود به انتخابات نیست، تاکید کرد: اگر نیروهای انقلاب تشخیص دهند و تاکید برای ورود شهردار تهران به انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند در شرایطی که نیروهای دیگر نتوانند ورود کنند قالیباف موظف است به این عرصه وارد شود. او در ادامه افزود: اگر قالیباف به انتخابات ورود پیدا کند به درخواست نیروهای انقلاب است اما بر اساس نظر شخصی، اولویت شهردار تهران عدم ورود به صحنه انتخابات است. رئیس ستاد انتخابات جبهه پیشرفت و عدالت با بیان اینکه در صورت ورود قالیباف به انتخابات از او حمایت می‌کنیم، افزود: درست است که پیشرفت و عدالت ارتباط تشکیلاتی با قالیباف ندارد اما او به عنوان پدر معنوی این جبهه است و سعی می‌کنیم گفتمان او را در جامعه ترویج و پیگیری کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

مقابله با سدسازی ترکیه در چارچوب روابط دوجانبه

عضو هیات نمایندگان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

مقابله با سدسازی ترکیه در چارچوب روابط دوجانبه

لزوم برنامه اقدام مشترک در مقابله با سد سازی‌های ترکیه

علی ارواحی متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی در گفت‌وگو با پیام ما:

لزوم برنامه اقدام مشترک در مقابله با سد سازی‌های ترکیه

معرفی تورهای خارجی ارزان

معرفی تورهای خارجی ارزان

ترکیه و سوریه یکسال بعد از زلزله‌های مرگبار

ترکیه و سوریه یکسال بعد از زلزله‌های مرگبار

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بازسازی ترکیه؛یکسال بعد

در حالی که چند روز به سالروز زلزله ترکیه باقی مانده، همچنان مشکلات فراوانی از جمله اسکان ادامه دارد

بازسازی ترکیه؛یکسال بعد

تعداد قربانیان زلزله ژاپن به ۲۳۶ نفر افزایش یافت

تعداد قربانیان زلزله ژاپن به ۲۳۶ نفر افزایش یافت

توافق کارشناسان ایران و آذربایجان در خصوص موقعیت ایستگاه‌های رودخانه ارس

توافق کارشناسان ایران و آذربایجان در خصوص موقعیت ایستگاه‌های رودخانه ارس

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

امیدهای گمراه‌کننده برای پیش‌بینی زلزله

پاییز سال ۲۰۲۳ محققان دانشگاه تگزاس با یک الگوریتم هوش مصنوعی، ۷۰ درصد زمین‌لرزه‌ها را یک هفته پیش از وقوع آنها به‌درستی پیش‌بینی کردند

امیدهای گمراه‌کننده برای پیش‌بینی زلزله

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *