پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران مس با جوانانش شاغلام را مات کرد

در هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران مس با جوانانش شاغلام را مات کرد





۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰:۱۸

در هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران
مس با جوانانش
شاغلام را مات کرد

هفته اول از دور برگشت لیگ دسته اول ایران عصر دیروز با دو برد و یک تساوی برای تیم های کرمانی به پایان رسید. مس کرمان که تعطیلات نیم فصل را با حواشی زیادی بابت کنار گذاشتن فرزاد حسینخانی بازیکن و کاپیتان باسابقه خود، پشت سر گذاشته بود، در شیراز میهمان فجری بود که با شاغلام روند رو به رشدی را در پیش گرفته بود. نگاهی به ترکیب مس در این بازی که با آرمان شهدادنژاد، علیرضا ابراهیمی، حامد محمودی، بهنام داداش وند، علیرضا قاسمی، احمد زنده روح، حسین تهامی، میلاد محمدی (رضا ستاری دقیقه 67)، مهدی تیکدری احسان پورشیخعلی و مهدی دغاغله بازی می کردند، نشان داد که این تیم از نفرات جوان و به شدت با انگیزه مملو شده بود که در کنار بازیکنان باتجربه‌ تیم از همان ابتدای بازی با سپاسی توان فنی بالای خود را در زمین مسابقه به معرض نمایش گذاشتند.
تیم مس در نیمه‌ی اول خیلی خوب برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین مسابقه به نمایش گذاشت و با ارایه یک بازی فکورانه در چند صحنه می‌توانست حتی به گل هم برسد که موقعیت خوب مهدی دغاغله در دقیه 7 و شوت دیدنی زنده‌روح در دقیقه‌ 23 بازی که به تیر دروازه‌ی حریف برخورد کرد، جدی‌ترین موقعیت گل مس در این نیمه بود.
دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در دقیقه 67 رضا ستاری دیگر بازیکن جوان تیم مس تنها چند دقیقه بعد از تعویضش، روی پاس تودر احمذ زنده روح که بی شک بهترین بازیمن این بازی بود، با یک ضربه هوشیارانه و دقیق دروازه تیم شیرازی را باز کرد.
مهدی تیکدری در دقیقه 90+3 تیر خلاص را بر تیم فجر سپاسی وارد کرد و در حالی که حریف تماما جلو کشیده بود، مهدی تیکدری با سرعت بالای خود پا به توپ از میانه‌ی زمین به محوطه‌ی سپاسی زد و با جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با یک ضربه‌ی چیپ تماشایی گل دوم مس را به ثمر رساند تا سه امتیاز مس در این بازی شیرینی دو چندان پیدا کند. مسی ها جمعه هفته آینده میزبان ایرانجوان بوشهر تیم 13 جدول خواهند بود.
با این دو گل مس به یک پیروزی دلچسب دست یافت تا هم دومین پیروزی متوالی خود را بعد از بازی با اکسین البرز کسب کند و هم با 26 امتیاز به رده 8 جدول صعود و برای اولین بار خود را در جمع مدعیان نیمه بالای جدول ببیند. در دیگر بازی تیم های کرمانی، گل گهر در سیرجان جشنواره ای از گل به پا کرد و با نتیجه 5 – 1 راه آهن بحران زده را از پیش رو برداشت. گل های آبی پوشان سیرجانی را در این بازی علی مرزبان (25 پنالتی)، اکبر صغیری (45)، پیمان نامور(74)، مهرداد آوخ(79 و 80) برای گل گهر و علی امین الرعایا( 72) برای راه آهن به ثمر رساندند. سیرجانی ها با این برد شیرین به 2 امتیاز صدر جدول رسیدند.
گل گهر در بازی هفته آینده خود میهمان امسین البرز خواهند بود. مس رفسنجان هم با کسب تساوی بدون گل در مقابل پارس جنوبی، با 23 امتیاز در همان رتبه 11 جدول باقی ماند. این تیم هفته آینده به بابل مسافرت می کند تا میهمان خونه به خونه باشد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *