پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۳ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۲

بودجه سال 96 واحدها و مراکز استان کرمان تصویب شد
بیست و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تشکیل شد. به گزارش اداره روابط عمومی واحد کرمان، بیست و پنجمین کمیسیون دائمی هیأت امنای استان کرمان با حضور اعضای این کمیسیون،مدیرکل برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان استان، روسای واحدها و مراکز استان کرمان و به ریاست دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد. در این جلسه بودجه پیشنهادی سال 1396 واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان موردبررسی قرار گرفت و تصویب شد.

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی معین کوهبنان در دانشگاه آزاد
کارگروه اقتصاد مقاومتی معین منطقه پنج کرمان به ریاست دکتر آل طه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، مهندس ایزدی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری کوهبنان، دکتر محمد فرشاد رییس واحد کوهبنان، دکتر امید طیاری معاون واحد کرمان و دکتر علی رییس پور مدیرکل برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان استان کرمان برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه، این جلسه که به‌منظور امکان‌سنجی و شناخت ظرفیت‌های شهرستان کوهبنان و ارائه راهکار برای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال در این شهرستان و بررسی و ارزیابی طرح‌های اقتصاد مقاومتی گامی در راستای توسعه شهرستان کوهبنان با محوریت بررسی و امکان‌سنجی طرح‌ها و راهکارهایی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قابلیت اجرایی شدن در شهرستان کوهبنان را دارد، در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد و الگوی اقتصاد مقاومتی قلعه گنج و سند توسعه کوهبنان در بخش ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه طی دو پاورپوینت توسط آقای رییس پور توضیح داده شد و بعد از بحث و تبادل‌نظر بین حاضرین جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ گردید: مقرر گردید برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان کوهبنان بازنگری شود و بعد به شهرستان کوهبنان تعمیم داده شود. مقرر گردید که موازی با تهیه و تنظیم سند مذکور، اقدامات اولیه و محرک ساز و فعالیت‌های کوتاه‌مدتی که در حوزه‌های مختلف می‌توان در شهرستان کوهبنان اجرا کرد را اولویت‌بندی نمایند . مقرر گردید شرح خدمات مشاور در راستای این طرح تهیه و تنظیم گردد و به مشاور طرح ابلاغ شود.

ارائه بسته‌های مالی حمایتی برای طرح‌های پژوهشی
مدیرکل برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان واحد کرمان از امکان ارائه بسته‌های مالی حمایتی برای طرح‌های پژوهشی در چارچوب مقررات دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. علی رییس پور مدیرکل برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان استان کرمان بیان داشت: «دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه بسته‌های حمایت‌های مالی، ایجاد زیرساخت‌های لازم در جهت معرفی طرح‌های علمی و زیرساخت‌های لازم در چارچوب مقررات دانشگاه اقداماتی صورت داده است.» وی در خصوص فعالیت‌های واحد برنامه‌ریزی در حوزه پژوهشی، ابراز داشت: «برنامه‌های بسیاری ازجمله معرفی فرصت‌ها و حمایت‌های لازم در حوزه معاونت برنامه‌ریزی دانشگاه انجام می‌شود. در این راستا از برنامه موردنظر در هسته‌های فناور مستقر در دانشگاه آزاد واحد کرمان می‌توان از دریافت کمک‌های مالی برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان که منجر به ایجاد محصولاتی در این بخش می‌شود را عنوان کرد.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *