سایت خبری پیام ما آنلاین | بابت تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس عذر می‌خواهیم

بابت تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس عذر می‌خواهیم





۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰

بابت تاخیر در ارائه لایحه بودجه به مجلس عذر می‌خواهیم
به گزارش خبرآنلاین، صبح دیروز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، یادآور شد که دولت تاکنون 48 ساعت از ارائه لایحه بودجه تخلف کرده است. او در نشست خبری دیروز خود با خبرنگاران اظهار کرد: دولت می‌توانست لایحه بودجه را 15 آذر تقدیم مجلس کند اما نمی‌خواستیم لایحه بودجه را به مجلس بدهیم و دو سه هفته بعد لایحه برنامه را تقدیم کنیم. زیرا برخی زمزمه‌ها وجود داشت که لایحه بودجه 95 در اولین سال برنامه ششم است و چطور می‌توان بدون بررسی و تصویب برنامه ششم آن را بررسی کرد. وی افزود: برای این که همین مساله سوژه دعوا و اختلاف نشود این خواسته را برآورده کردیم و به مجلس اعلام کردیم که ظرف چند هفته آینده بودجه را همزمان با برنامه تقدیم مجلس می‌کنیم. نوبخت از طرف خودش و دولت بابت تاخیر در ارائه لایحه بودجه عذرخواهی کرد و گفت: بابت ماه‌ها و سال‌هایی که در دهه‌ی گذشته نیز بودجه با تاخیر به مجلس ارائه شده نیز عذر می‌خواهم!
اهم اظهارات وی از این قرار است:
اردوغان اگر ادعای تهدید و هشدار علیه ایران را مطرح کرده، بداند که وزیر خارجه ایران به بالاتر از وی گفت که هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. بالاتر از اینها هم نتوانستند ما را تهدید کنند. اظهارات آقای اردوغان درباره ایران هم نادرست و هم سوال برانگیزاست.
اگر ۲۴ آذرماه پرونده پی‌ام‌دی بسته نشود، رهبر معظم انقلاب موضع جمهوری اسلامی سیاست ایران را مشخص کردند و در این صورت ما هم برجام را اجرا نخواهیم کرد.
تاکنون آقای عراقچی از جلسات با 5+ 1 راضی بودند. گزارش آقای آمانو برای شورای حکام بود و گزارش وی نشان می‌دهد که ایران فعالیت‌های هسته‌ای کاملا صلح‌آمیز داشته است. اعضای1+5 هم موضع خود را اعلام کردند و امیدواریم این پرونده در شورای حکام آژانس بسته شود و به محض مشخص شدن در آینده نزدیک تحریم ها نیز برداشته خواهد شد.
{در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه قرچک و حوادث روز دانشجو} ما از این جهت بسیار متاسف هستیم و علاقمندیم فضای سیاسی کشور برای فعالیت همه تشکل‌ها وسیع باشد. برای برخورد با برهم‌زنندگان مراسم سیاسی آنچه در توانمان باشد به کار خواهیم بست و در این رابطه کوتاهی نخواهیم کرد. دولت علاقه ندارد هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی اینقدر خودپسند باشد که جز سلیقه خود سلیقه دیگری را قبول نکند وحتی اجازه اظهارنظر به او ندهد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *