پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | لغو نشست های سیاسی به کرمان رسید

لغو نشست های سیاسی به کرمان رسید





۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴

لغو نشست های سیاسی به کرمان رسید
لغو نشست های سیاسی به استان کرمان رسید. در حالی که قرار بود در روز دانشجو نشست سیاسی با حضور ابراهیم اصغرزاده و حسین نقاشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شود، این نشست لغو شد. عضو انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: «ابراهیم اصغرزاده»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، که برای سخنرانی در مراسمی به مناسبت روز دانشجو در دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، به کرمان سفر کرده‌ است از حضور در این مراسم منع شد.
به گزارش ایسنا غفار به‌نام با تایید این خبر اظهار کرد: از 10 روز پیش انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجوز برگزاری مراسمی به مناسبت روز دانشجو، با عنوان «نشست تحلیل جنبش دانشجویی پس از انقلاب» و با حضور ابراهیم اصغرزاده و «حسین نقاشی» را دریافت کرده و دانشگاه نیز اعلام کرده بود که برگزاری این مراسم بلامانع است.
وی افزود: ضمناً هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری چنین مراسمی با شورای تامین استان و فرمانداری کرمان نیز انجام شده بود اما علی‌رغم دریافت مجوز و هماهنگی‌ها، شب گذشته رییس حراست دانشگاه علوم پزشکی با دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تماس گرفته و اعلام می‌کند برگزاری این مراسم با حضور افراد مدعو امکان‌پذیر نمی‌باشد.
رییس سابق انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی امکان لغو برنامه وجود نداشت ازاین رو صبح امروز سه‌شنبه 17 آذرماه 94 ابراهیم اصغرزاده و حسین نقاشی در ساعت 9:45 دقیقه وارد کرمان شدند اما به محض فرود هواپیما و پیاده شدن مسافرین، حراست فرودگاه این دو نفر را فراخوانده و به آنها تذکر می‌دهد که نامه‌ای دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه اجازه برگزاری چنین مراسمی با حضور این افراد وجود ندارد بنابراین باید برگردند.
به‌نام ادامه داد: با رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توانستیم با گذشت بیش از دو ساعت، این افراد را از حراست فرودگاه کرمان خارج کنیم اما یکی از اعضای هیات نظارت دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت، اعلام شده است صلاح نیست ابراهیم اصغرزاده در مراسم سخنرانی کند.
گفتنی است چندی پیش هم نشست سیاسی اصلاح طلبان در ورامین لغو شده بود که این اتفاق واکنش گروه های اصلاح طلب را در پی داشت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *