سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲

تعریض و روشنایی بلوار امامزاده علی(ع) سیرجان به زودی پایان می‌یابد
تعریض و زیرسازی میدان امام علی(ع) (پلیس راه) تا ورودی نجف‌شهر در حال انجام است و به زودی پایان می‌یابد. رامین یگانه مدیر عامل سازمان عمران شهرداری سیرجان در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان با بیان این مطلب گفت: با هدف کاهش حوادث رانندگی، روان شدن ترافیک در زمان‌های پرتردد و همچنین تسهیل در امر تردد خودروها، تعریض و زیرسازی، روشنایی و جدول‌گذاری میدان امام علی(ع) تا نجف شهر در حال اجرا است و طبق برنامه‌ی زمانبندی، پایان خواهد یافت. وی افزود: جدول‌گذاری این مسیر با اعتباری حدود400 میلیون تومان و نصب 100 پایه چراغ روشنایی با هزینه‌ای بالغ بر 300میلیون تومان در حال انجام است. مدیر عامل سازمان عمران شهرداری سیرجان ادامه داد: امیدواریم طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده، این طرح‌ها طی یکماه آینده به پایان برسد.

دوره‌های تخصصی آتش‌نشانی در سیرجان برگزار ‌شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان از برگزاری دوره‌های تخصصی آتش‌نشانی خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، مهدی فیروزآبادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ذات اقلیمی و جغرافیایی شهر سیرجان و وجود فضاها و بناهای قدیمی و تاریخی و نیز احتمال بروز حوادث غیرمترقبه، دوره‌‌ی تکنیک‌های تهویه و تخلیه در آتش‌نشانی و پنج دوره مواد خطرناک با هدف ارتقای سطح علمی آتش‌نشانان در سالن مهر شهرداری با حضور دکتر صبری و با همکاری واحد آموزش شهرداری و جهاد دانشگاهی طی یک هفته برگزار شد. وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان باید از لحاظ علمی، جسمی و روحی در وضعیت مطلوبی باشند و خود را برای روزهای سخت آماده کنند افزود: در این دوره‌ها آتش‌نشانان شهرهای زیدآباد، پاریز، نجف شهر و گمرک حضور داشتند که به شرکت کنندگان در این دوره مدرک معتبر اعطا می‌شود. مهدی فیروزآبادی توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی را مهم برشمرد و بیان کرد: آتش‌نشانان برخلاف همه افراد جامعه، وقتی فاجعه و اتفاقی روی می‌دهد از حادثه دوری نمی‌کنند، بلکه در بطن حادثه قرار می‌گیرند و جان انسان‌هایی که در حادثه گرفتار شده‌اند را نجات می‌دهند و با اطلاع کامل از خطراتی که در این شغل وجود دارد، این کار را انتخاب کرده‌اند ‌و هدفی جزو خدمت به همنوع و هموطن ندارند. وی آمادگی جسمانی، جسارت و اعتماد به نفس کافی برای مقابله با حوادث برای آتش‌نشانان را مهم برشمرد و یادآور شد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان همچنان آماده برگزاری دوره‌های آموزشی برای همه اقشار است و امیدواریم روزی بر‌سد که همه شهروندان عضو افتخاری آتش‌نشانی باشند.

ایجاد فضای ورزشی در مقابل اداره ورزش و جوانان زرند
علی بهره مند مسئول اداره ورزش و جوانان به همراه محمدی شهردار زرند از وسایل ورزشی و بدنسازی که در مقابل اداره ورزش و جوانان که با همکاری شهرداری نصب گردیده بازدید نمودند . بهره مند گفت که هدف ما ارائه خدمات مطلوب در زمینه بالا بردن روحیه نشاط و شادابی ، افزایش سلامت و عمومی کردن ورزش به شهروندان است. وی افزود: با توجه به گسترش زندگی ماشینی و کم تحرکی مردم هدف ایجاد تحرک در بین اقشار جامعه و پر کردن اوقات فراغت شهروندان زرندی است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *