پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲

برگزاری مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی
در تپه‌های شنی ریگان
محمدجواد قربانی رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان گفت: تپه‌های شنی ریگان به دلیل ظرفیت منحصر به فردی که دارند، مکانی برای تمرینات موتورسواران و ماشین‌سواران شرق استان کرمان برای مسابقات استانی و کشوری است.
وی گفت: با توجه به اینکه این تپه‌های شنی به جز خاصیت درمانی که دارند، مکانی برای تمرینات موتورسوران شرق استان کرمان شده است و در آینده پیست‌های موتورسواری در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان ادامه داد: هر هفته 30 موتورسوار و اتومبیلران به منظور تمرینات ورزشی به این تپه‌های شنی مراجعه می‌کنند.
قربانی با اشاره به اینکه به زودی مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی شرق کشور در تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود، بیان داشت: این مسابقات برای سومین بار در بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان برگزار می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان یادآور شد: مسابقات شترسواری شرق کشور نیز در بهمن ماه امسال در حاشیه بلندترین تپه‌های شنی ایران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بلندترین تپه‌های شنی ایران ارتفاع 100 متری را دارند، کارشناسان اسکی روی شن از این تپه‌ها بازدید کردند و این تپه‌ها را برای مسابقات اسکی روی شن تایید کردند. قربانی تصریح کرد: بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان مکان بسیار مناسبی برای مسابقات ورزشی در فصل زمستان و بهار است و به جز مسابقات استانی مسابقات بین‌المللی در این تپه‌های شنی نیز برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، بلندترین تپه‌های شنی ایران با ارتفاع 100 متر و وسعت 30 کیلومتر مربع در 12 کیلومتری از مرکز شهرستان ریگان قرار دارد، ریگان در جاده ترانزیت مرکز کشور به بندر چابهار و در فاصله 285 کیلومتری از مرکز استان کرمان قرار دارد.

باخت بسکتبالیست های کرمانی در دزفول
تیم بسکتبال مس کرمان در بازی هفته‌ی دهم رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور برابر پدافند رعد در دزفول تن به شکست داد.
در بازی اول دوبرگشت رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور، بلندقامتان مس در دزفول میهمان تیم پدافند رعد این شهر بودند که در نهایت با نتیجه‌ی 81 بر 60 بازی را به میزبان خود واگذار کردند.
تیم پدافند رعد یکی از تیم‌های قدر لیگ یک بسکتبال این فصل می‌باشد مه به همراه سه تیم دیگر با 19 امتیاز در صدر جدول بازی‌ها قرار دارند و از همین رو این دیدار برای تیم مس یکی از بازی‌های بسیار سخت محسوب می‌شد.
بسکتبالیست‌های مس با وجود این شکست همچنان رده‌ی چهارمی خود را با 15 امتیاز حفظ کردند اما با توجه به نزدیک شدن امتیاز تیم‌های پائین دست،رقابت‌های این تیم در هفته‌های آتی با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد.
تیم بسکتبال مس بازی بعد خود را در کرمان و برابر تیم ماشین‌سازی اراک برگزار خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *