پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | داستان مس - حسینخانی به پایان خود رسیده است؟

داستان مس – حسینخانی به پایان خود رسیده است؟





۱۰ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۹

داستان مس – حسینخانی به پایان خود رسیده است؟

بخث جدایی اسطوره ها از تیم های شان، اتفاق جدیدی نیست و اخیرا نیز رخ داده است مثل رحمتی و مجیدی در استقلال، کریمی در پرسپولیس، نویدکیا در سپاهان، هوری در نفت آبادان و چند بازیکن انگشت شمار دیگر فوتبال ایران که با تداوم حضورشان در تیم‌های خود همیشه به گونه‌ای دیگر در دیدرس قرار داشته‌اند و صحبت‌ها و حرف و حدیث‌ها در مقاطع گوناگون فصل به طور متفاوتی برای آن‌ها طرح می‌شده است. حالا قرار گرفتن فرزاد حسینخانی در لیست بازیکنان جدا شده از مس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نیز موجی از واکنش‌های متفاوت نسبت به این موضوع را در پی داشته است. از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید باشگاه مس در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ یک این فصل، مشخص بود که حسین‌خانی خیلی آب مشترکی در جوی مدیران فعلی باشگاه ندارد. این موضوع زمانی به اوج رسید که بر سر تمدید قرارداد حسین‌خانی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک چالش اساسی پیش آمد. هرچند کادر فنی مس برای حضور این بازیکن اعلام نیاز کرده بود و باشگاه نیز با او وارد مذاکره شد اما حسین‌خانی صراحتا اعلام کرده بود که برای دریافت مطالبات سال‌های قبل خود شروط اساسی دارد و از همین حیث قرارداد خود را با تیم تا روزهای آخر نقل و انتقالات امضا نمی‌کرد.
در جریان همان مذاکرات سردی و اختلاف نظر اساسی میان مقامات باشگاه و کاپیتان تیم کاملا مشخص بود و طرفین خیلی تمایلی برای کار کردن با یکدیگر چه در ظاهر و چه در باطن نداشتند که این سبب شد تمدید قرارداد حسین‌خانی تا روزهای آخر نقل و انتقالات در پرده‌ی ابهام باشد. به هر شکل با حصول توافق سرانجام حسین‌خانی و امجد مسعودزاده، مدیرعامل باشگاه در کنار یکدیگر عکس یادگاری خود را بابت امضای قرارداد گرفتند به این امید که اختلافات و رابطه‌ی نه چندان خوبی که وجود داشت در طول بازی‌های لیگ گرم شود.
اما با نتیجه نگرفتن تیم، مشخص بود که این چالش به قوت خود ادامه خواهد داشت و حتی ریش سفیدی برخی در این میان نیز نتیجه بخش نبود… در طول اردوها و تمرینات تیم نیز این رابطه‌ی سرد کاملا به چشم می‌خورد و حتی در برخی مواقع مثل اردوی تیم پیش از بازی با استقلال تهران دردسرساز هم می‌شد…
این موضوع کاملا اثر خود را در تیم نیز گذاشته بود و به هرشکل زمانی که کاپیتان و بزرگتر تیم با مدیریت باشگاه اختلاف داشته باشد و این اختلاف کم کم کاملا هم علنی شود، مشخص می‌شود که بر روی کلیت تیم تاثیرات خود را می‌گذارد که متاسفانه این اتفاق روی روند کلی تیم فوتبال مس نیز چه در تمرینات و چه در اردوها اثر می‌گذاشت که به هرحال بخشی از نتایج تیم نیز منشا در همین موضوع داشت.
در نهایت با نزدیک شدن به روزهای پایانی نیم فصل اول این اختلاف نظر و این رابطه‌ی سرد حل نشد که نشد تا سرانجام موعد تصمیم‌گیری جدیدی برسد… برای نزدیک شدن طرفین اختلاف، در روزهای پایانی نیم فصل حتی جلسات مشترکی هم گذاشته شد اما نتیجه خاصی در بر نداشت. در نهایت با یک تماس تلفنی باشگاه و اعلام نظر مقامات کمیته فنی و هیات مدیره با کاپیتان تیم، وی جدایی خود را از باشگاه می‌پذیرد و خواهان دریافت نامه‌ی کتبی این موضوع از باشگاه می‌شود که به هرشکل روز چهارشنبه این موضوع رسما اعلام می‌شود. خیلی‌ها آرزو می‌کنند که ای کاش این اختلاف نظر پیش نمی‌آمد و یا این مسئله به خوبی و خوشی حل می‌شد تا تمام توان دو طرف در خدمت هم برای تیم مس در این فصل کار را پیش می‌برد؛ اما به هرشکل این موضوع حل نشد تا یک جدایی تلخ اما لازم اتفاق بیفتد، جدایی پرسروصدایی که تاثیراتش همچنان ادامه خواهد داشت.؟/ورزش سه

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *