پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۰۷

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
نمایندگان کرمان حریفان خود را 6 تایی کردند
دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز (جمعه) آغاز شد. در این هفته از رقابت‌ها نمایندگان کرمان با پیروزی پر گل برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
در دیدارهای امروز تیم شهرداری سیرجان، قهرمان نیم‌فصل اول به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت. شاگردان جهان نجانی این بازی را با نتیجه 6 بر صفر به سود خودبه پایان رساندند و همچنان با قدرت به صدرنشینی خود ادامه دادند.
تیم شهرداری بم که رقابت نزدیکی با سیرجانی‌ها دارد در دیداری نه چندان سخت برابر خیبر خرم آباد حاضر شد و با نتیجه 6 بر صفر از سد حریف خود گذشت.
تیم آینده‌سازان میهن نجف آباد با نتیجه 3 بر صفر همیاری آذربایجان غربی را از پیش‌رو برداشت. تیم راهیاب ملل سنندج نیز با نتیجه 2 بر صفر ذوب‌آهن را شکست داد.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امیدهای تراکتورسازی مغلوب مس کرمان شد
عصر دیروز چهار دیدار از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور در شهرهای مختلف برگزار شد مس کرمان موفق شد در دیداری حساس، میهمان سرشناس خود، تراکتورسازی تبریز را با یک گل مغلوب کند. ضمن اینکه دیدار تیم های مس رفسنجان و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید. نتایج کلی بازی ها به شرح زیر است
مس کرمان 1 تراکتورسازی0
گل مس کرمان : حمید محمد رفیعی
مس رفسنجان 0- فولادخوزستان 0
سپاهان اصفهان 0 خونه به خونه بابل 1
گل خونه به خونه: رضا آقابابایی
ذوب آهن اصفهان 2 صنعت نفت آبادان 0
گل های ذوب آهن : فرشید محمدی (2گل)
دیدار دو تیم صبای قم با ملوان و نفت اهواز با شهرداری ارومیه امروز برگزار می شود.

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان
شکستی دیگر در کارنامه بانوان بمی
دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف کشوربا صدرنشینی چمران لارستان و شکست شهرداری بم در خانه مقابل نماینده البرز برگزار شد.
به گزارش ایرنا، شهید چمران این شهر میزبان تیم هدف پویان قم بود و توانست این تیم را با نتیجه 31 بر 21 شکست دهد.
شهید چمران لارستان در حال حاضر با داشتن 14 امتیاز از 7دیدار در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد.
دیگر دیدار این هفته در اصفهان بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن انجام شد که طی آن بازیکنان فولاد با نتیجه 18 بر 28 بازی را به ذوب آهن واگذار کردند .
اخربن دیدار در کرمان ببن تیم های شهرداری بم و هیات البرز انجام شد و این بازی با نتیجه 21 بر 17 به نفع نماینده البرز پایان یافت .
هم اکنون بعد از شهید چمران لارستان ، تاسیسات دریایی با 10 امتیاز از 6دیدار و ذوب اهن با 7 دیدار و 10 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *