پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | با حذف نماینده بروجرد از لیگ دسته یک والیبال قرعه استراحت به نام بارز کرمان خورد

با حذف نماینده بروجرد از لیگ دسته یک والیبال قرعه استراحت به نام بارز کرمان خورد





۶ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷

با حذف نماینده بروجرد از لیگ دسته یک والیبال
قرعه استراحت به نام بارز کرمان خورد
هفته نهم لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه هشتم دیماه با هفت دیدار پیگیری می شود و در حساسترین دیدار تیم رعد پدافند اصفهان میزبان فرش محتشم کاشان است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز چهارشنبه این هفته با 7 دیدار در شهرهای مهاباد، همدان، ارومیه، قم، ورامین، اصفهان و سیرجان پیگیری خواهد شد.
در گروه یک این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه، تیم بدون شکست این رقابت ها میزبان عقاب تهران است. نماینده ارومیه با هشت برد و 23 امتیاز در صدرجدول است و تیم عقاب تهران با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود ارومیه در تهران پایان یافت.
در دیگر مسابقه این گروه تیم سپهر الکتریک قزوین که با 6 برد و 15 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد، میهمان اتحاد جوان همدان خواهد بود. اتحاد جوان به رغم داشتن 17 امتیاز به دلیل برد کمتر نسبت به نماینده قزوین در جایگاه سوم جدول است و پیروزی در این مسابقه می تواند برای نماینده همدان یک پله صعود به همراه داشته باشد.
دیدار رفت دو تیم اتحاد جوان همدان و سپهر الکتریک قزوین در قزوین سه بر دو به سود میزبان شد و همدانی ها برای جبران این نتیجه در این هفته انگیزه مضاعف دارند.
سومین مسابقه هفته نهم لیگ دسته یک در شهر مهاباد برگزار می شود و مقاومت فرمانداری این شهر میزبان کاله جوان خواهد بود. مقاومت با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و کاله جوان با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. پیروزی کاله تغییری در جایگاه این تیم نخواهد داشت اما اگر مقاومت فاتح دیدار خانگی باشد امکان صعود خواهد داشت.
در آخرین دیدار گروه یک لیگ دسته یک در هفته دوم دور برگشت، تیم های کریمه قم و عقاب سبلان که در رتبه های هشتم و هفتم جدول این گروه قرار دارند، در قم به مصاف یکدیگر می روند. کریمه قم در جدال با عقاب سبلان می تواند به نخستین پیروزی خود در این رقابت ها دست یابد. در غیاب تیم لاستیک بارز کرمان که این هفته به دلیل حذف شهرداری بجنورد از رقابت ها، استراحت دارد و هم اکنون با 6 برد و 2 باخت و کسب 15 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد، مهمترین و حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ دسته یک در اصفهان برگزار می شود و تیم فرش محشتم کاشان صدرنشین این رقابت ها میهمان رعد پدافند خواهد بود. نماینده کاشان با هفت برد و 20 امتیاز در صدر است و رعد اصفهان با شش برد و 17 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *