سایت خبری پیام ما آنلاین | مربی هندبال مس: برنامه‌ریزی لیگ هندبال عینِ بی‌نظمی است

مربی هندبال مس: برنامه‌ریزی لیگ هندبال عینِ بی‌نظمی است





۶ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸

مربی هندبال مس: برنامه‌ریزی لیگ هندبال عینِ بی‌نظمی است

سرمربی تیم هندبال مس کرمان به دنبال حواشی به وجود آمده در بازی هفته هشتم تیمش برابر تیم نوین قطره، گفت: انتخاب داوران، ناظران و برنامه‌ریزی‌های لیگ برتر هندبال، عینِ بی‌نظمی است.
سید محمد موسوی درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: این رقابت‌ها امسال خیلی خوب شروع نشد و با تغییراتی در میانه راه همراه بود. رقابت‌ها دیر شروع شد و پس از چند هفته شاهد ایجاد تغییراتی در برنامه‌ریزی لیگ بودیم. فدراسیون اعلام کرده که این تغییرات با نظر موافق تیم‌ها بوده است، اما مگر وقتی هشت تیم موافق بودند، باید تغییری ایجاد شود؟ نظر ما نسبت به این برنامه‌ریزی، منفی بود و معتقدیم همان برنامه اول را وقتی توافق کرده‌اند و با آن قرعه‌کشی لیگ انجام شده، باید دنبال می‌کردند.
وی افزود: در میانه راه تصمیم گرفتند لیگ را یکی، دو هفته تعطیل کنند. تیم ملی که قرار نیست به تورنمنت هلند برود. رقابت‌های بین‌المللی هلند، یک مسابقه داخلی است و رسمی نیست،.با این حال به خاطر حضور یکی از تیم‌های باشگاهی، لیگ ایران تعطیل شده است؛ این مسئله برای هندبال اصلاً خوب نیست، این برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، عینِ بی‌نظمی است و دائماً برنامه‌های فدراسیون دستخوش تغییر می‌شود.
سرمربی تیم هندبال مس کرمان با انتقاد از نحوه انتخاب داوران و ناظران فنی لیگ برتر هندبال گفت: فدراسیون باید در انتخاب داوران و ناظران دقت بیشتری کند. در این مدت انتخاب ناظر و داور در بازی‌های تیم ما، کم‌لطفی بوده که شده است. بیشتر قضاوت‌ها همراه با اشکال و اشتباه بوده است.
موسوی با انتقاد به رویه فدراسیون هندبال در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و نگاه این فدراسیون به تیم‌های خاص گفت: ما در بازی اول به دلیل حواشی به وجود آمده از سوی تماشاچیان دچار مشکل شدیم و ناظران گزارش خود را به فدراسیون ارائه کردند. فدراسیون هندبال بعد از 6 هفته در بازی برابر شهرداری کاشان، تیم ما را از داشتن تماشاچی محروم کرد. مگر گزارش ناظر هفته اول اعلام نشده است؟ چرا ما را در هفته ششم محروم می‌کنند؟ حتی جلسه انضباطی هم برای بررسی این موضوع لغو شد. وی ادامه داد: این تصمیمات تأثیرات منفی در لیگ هندبال دارد. ما در این مدت بازی‌های زیادی انجام دادیم و باز هم در کرمان میزبان بودیم. اگر تخلف ما در هفته اول بوده، چرا به ما اعلام نکردند و آن وقت این تخلف در بازی ششم به ما اعلام شده است؟
سرمربی تیم هندبال مس کرمان در خصوص بازی جمعه شب این تیم برابر نوین قطره مهر مرودشت و حواشی به وجود آمده گفت: مگر فقط کرمان تماشاچی دارد؟ در گچساران تماشاچیان در سالن به ما توهین و بطری آب به سمت ما پرتاب کردند. کجا بوده که تماشاچی به تیم مقابل توهین نکرده است؟ فقط در این مسائل به تماشاچی کرمانی نگاه می‌کنند. در بازی تیم مس برابر نوین قطره هم وقتی یک تماشاچی توهین کرد، ناظر بازی، وی را از سالن بیرون کرده است؛ پس حالا مشکل چیست؟
موسوی خاطرنشان کرد: در این بازی، بازیکن تیم مرودشت هم به منِ مربی توهین کرد و ناظر بازی، این مسئله را دید و عکس‌العملی نشان نداد. بسیاری از داوری‌ها درست نبود و همین مسئله، جو سالن را به هم ریخت. تماشاچی هم نسبت به این مسئله عکس‌العمل نشان داد اما با این حال بازی ما به هم نریخت. متأسفانه در این ناداوری‌ها، ناظر بازی چشم خود را می‌بیند.
سرمربی تیم هندبال مس کرمان در پایان با بیان اینکه از عملکرد شاگردانش بسیار راضی است، گفت: شرایط مالی خوبی را تا به امروز نداشتیم. بازی‌ها طبق تصمیم فدراسیون فشرده‌تر شده است و همین مسئله باعث شده تا به آمادگی لازم نرسیم. برای بهتر شدن نیازمند گذشت زمان و تمرینات بیشتر هستیم تا به آنچه که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم. شاید برخی از عدم نتیجه‌گیری‌های ما به خاطر عدم هماهنگی تیم باشد، اما مطمئناً در ادامه لیگ به آن انسجامی که می‌خواهیم، می‌رسیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *