پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبارآبفا

اخبارآبفا





۵ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۴۵

با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیردر شرکت توزیع نیروی برق شمال:
جلسات عالی
برنامه ریزی و کاهش تلفات برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، کمیته های عالی برنامه ریزی و بودجه و کاهش تلفات با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق شمال و جنوب استان کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران شرکت های فوق برگزار گردید.
معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر اجرای برنامه عملیاتی بر اساس برنامه استراتژیک گفت: فعالیت در صنعت برق مستمر، اما بودجه ریزی سالیانه است و بایستی قسمتی از برنامه استراتژیک مارا پوشش دهد. حقی فام خاطر نشان کرد: برنامه استراتژیک شرکت ها بایستی واقع گرا و با برنامه استراتژیک صنعت برق کشور هم خوانی داشته باشد، علاوه برآن بایستی مطابق با منابع و امکانات موجود باشد.
وی در خصوص بودجه بندی شرکت ها تاکید کرد: از شرکت ها می خواهیم در مرحله اول بدون در نظر گرفتن محدودیت های نقدینگی، برنامه های خود را با در نظر گرفتن اولویت های 1 و 2 ارائه دهند تا از این منظر به اولویت های بسیار ضروری خود برسند و هیچ شرکتی به سمت محور دوم نخواهد رفت مگر آنکه اولویت های اول را پیاده سازی نماید.
معاون هماهنگی توزیع توانیر ضمن اشاره به اولویت های بودجه ریزی بر مبنای کدهای 1 و 2 گفت: لزومی ندارد اولویت های بودجه ای در سراسر کشور یکسان باشد و هر شرکتی بایستی اولویت های خود را تشخیص داده و بر اساس آن به صورت هفتگی با دفاتر ما گفتگو نمایند تا به جمع بندی نهایی رسیده و نسبت به بودجه تایید شده مقید و متعهد باشد. حقی فام تاکید کرد: بودجه ریزی به معنای مجوز هزینه کرد عمومی بدون برنامه خاص برای شرکت ها نیست و بایستی فضای تزریق نقدینگی را فضای منضبطی کنیم تا از رشد کاریکاتوری شرکت ها جلوگیری شود.
حقی فام تاکید کرد: اگر به روزی برسیم که شاخص های ارزیابی دقیقی داشته باشیم و شرکت های توزیع نسبت به شاخص ها جوابگو باشند، رویکرد ما به سمت نرخ خدمات توزیع پیش خواهد رفت. وی خاطر نشان کرد: در دوره گذار بایستی مراقبت های لازم را انجام دهیم تا زمانی که شرکت های توزیع بتوانند نسبت به نرخ خدمات توزیع جوابگو باشند و برای رسیدن به این رویکرد با سازمان های بیرونی به توافق رسیدیم و نرخ خدمات توزیع در حال نهایی شدن است. در ادامه جلسه کمیته عالی کاهش تلفات برگزار و وضعیت تلفات شرکتهای توزیع برق شمال و جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد بررسی شد.

طی یک درگیری مسلحانه:
قاتل حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج دستگیر شد
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از دستگیری قاتل حادثه تلخ و دلخراش روستای جهان آباد شهرستان فهرج خبر داد.
«خلیل همایی راد» در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی یکسری اقدام اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات کرمان و سیستان و بلوچستان و با اشراف کاکل اطلاعاتی، دقایقی پیش قاتل متواری در استان سیستان وبلوچستان و در شهر ایرانشهر طی یک درگیری مسلحانه با مامورین دستگیر شد. وی تصریح کرد: قاتل جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری است که متاسفانه در تاریخ 2 دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش اقدام به تیراندازی و قتل ده عضو خانواده و همسایگانش وهمچنین مجروح نمودن 4 نفر دیگر شده بود. دادستان بم نیز در این رابطه با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دادگاه عمومی شهرستان فهرج در حال انجام است،تاکید کرد: دستگاه قضائی رسیدگی به این پرونده را باجدیت در دستور کار قرار داده است وانشاالله در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی قضائی به این پرونده صورت خواهد پذیرفت و متهم به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *