سایت خبری پیام ما آنلاین | مدير مس منطقه كرمان:‌ مس تعهد و برنامه سالانه برای تولید دارد و این یک تعهد ثابت است

مدیر مس منطقه کرمان:‌ مس تعهد و برنامه سالانه برای تولید دارد و این یک تعهد ثابت است





۴ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۵۰

مدیر مس منطقه کرمان:‌
مس تعهد و برنامه سالانه برای تولید دارد و این یک تعهد ثابت است
در جلسه ای که به منظور رفع موانع مالیاتی شرکت های صنعتی با مدیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل سازمان دارایی استان کرمان در مجتمع مس سرچشمه برگزارشد محمد حسنی مدیر منطقه کرمان گفت:‌ مس تعهد و برنامه سالانه برای تولید دارد و این یک تعهد ثابت است وافزایش بهره‌وری، کاهش قیمت و آماده به‌کار بودن تجهیزات و نگهداری از آنان در کنار تولید برای ما بسیار حائز اهمیت است و هر زمان بودجه بیشتری بوده کارهای پژوهشی فراوانی هم انجام شده و از توان متخصصان استفاده شده است.
مدیر مس منطقه کرمان در مورد ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: این ارتباط از سالهای قبل بین این دو حوزه وجود داشته است. صنعت مس جای کار برای کلیه رشته های مهندسی مانند : معدن ، متالورژی ، مکانیک و… را دارد و دانشگاههای استان در مقاطع کارشناس ارشد و دکترا پروژه هایی در مس دارند .
وی گفت: استفاده از بندهای قانونی 31و 35 قانون رفع موانع تولید می تواند بسیار سودآوربوده و قطعاً نتایج مثبتی داشته باشد به‌ شرط اینکه از کانال درستی انجام شود است و از مزایای دیگر این بندها اینست که پول از استان خارج نشده و در استان هزینه می‌شود که این یک بازی برد- برد است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *