سایت خبری پیام ما آنلاین | آشنایی با بهترین هتل‌های دنیا

آشنایی با بهترین هتل‌های دنیا





۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰

آشنایی با بهترین هتل‌های دنیا

هتل ها همیشه مکان هایی برای اقامت چند روزه نیستند. گاهی هتل ها آن قدر زیبایی دارند که دوست دارید همیشه در آن ها بمانید. با هم به بالی برویم و به این گونه هتل های بالی سری بزنیم.
1. هتل مارا ریور-جیانیار
برای دیدن طبیعت زیبای آفریقا و تماشای حیوانات لازم نیست سفری طولانی به این قاره داشته باشید، هتل زیبا مارا ریور که در قلب بالی قرار گرفته است فضایی را برای مهمانانش فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند در رستوران Tsavo Lion و در محیطی امن در حین تماشای شیرها غذا صرف کنند و همچنین از بالکن محل اقامت خود به فیل‌ها، گورخرها غذا بدهند و در هنگام شنا در استخر از تماشای حیوانات لذت ببرند و لحظات به یادماندنی را با انجام فعالیت‌های مهیج ثبت کنند.
2. هتل زیبا و دوست‌دار طبیعت ویلا پره‌رپن
این هتل زیبا و رمانتیک که مقصد بسیاری از زوج‌های جوان است، در کنار دره‌ی رودخانه‌ی پتانو واقع شده است و جنگل و باغ‌های سرسبز با منظره‌ی فوق‌العاده احاطه اش کرده اند.
با اقامت در این هتل به دلیل نزدیکی به جنگل می توانید ماجراجویی‌هایی فوق‌العاده داشته باشید. تمامی وسایل موجود در اتاق‌های ویلا پره‌رپن از مواد طبیعی و قابل بازیافت ساخته شده است به همین دلیل لقب دوستدار طبیعت را به آن داده‌اند.
3. خانه‌ها روستایی هتل بامبو اینداه-اوبود
اگر به دنبال فضایی روستایی با خانه‌های چوبی هستید این هتل از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این مجموعه‌ی زیبا شامل 8 سبک مختلف از خانه‌های روستایی است که هرکدام از دیگری زیباتر است. همچنین امکاناتی چون خانه‌های درختی و ایوان‌های به سبک آفریقایی رو به منظره‌ای سرسبز از کشتزار‌های برنج و کوه‌های مرتفع دارد.
4. ویلاهای آبی ویلا لاکسامانا 2
اگر به دنبال فضایی آرامش‌بخش برای شنا کردن هستید، این مجموعه‌ی زیبا با ویلاهایی که با استخرهای متعدد احاطه شده قطعا بهترین گزینه در بالی است.
در حقیقت در حین ورود اولین نکته‌ای که توجه مهمانان را به خود جلب می کند استخرها هستند. همچنین صندلی‌های راحتی در کنار استخرها قرار گرفته است تا مسافران بتوانند شب‌ها در کنار این استخرها استراحت کنند و از تماشای آسمان پرستاره لذت ببرند.
5. دسا اتس آوان
سوییت‌های این هتل به خوبی بازتاب نام این هتل هستند که به زبان اندونزیایی به معنای «روستایی بر فراز ابرها» است.
هر سه سبک سوییت‌های این هتل که شامل سوییت طلوع، سوییت ییلاقی، سوییت غروب هستند منظره‌ای رو به دره‌‌های سرسبز مونداک آندونگ و کوهستان‌های مرتفع دارند.
6. خانه‌ی مخفی چوبی-دنپاسار
این ویلاهای مجلل که در شلوغی شهر بالی قرار گرفته‌اند هیچ شباهتی به آپارتمان‌های کسل کننده ندارند و وقتی وارد این مجموعه می شوید احساس می کنید به شهر بالی در گذشته سفر کرده‌اید. هر 5 کلبه‌ی چوبی این هتل با درختان موز و نارگیل احاطه شده است و تمامی وسایل اتاق‌ها از چوب قابل بازیافت ساخته شده است.
7. خانه‌های بهاری شارما-اوبود
هیچ جایی را راحت‌تر از این سوییت‌های فوق‌العاده که از چوب بامبو ساخته شده‌اند پیدا نمی‌کنید. با انتخاب این هتل علاوه بر لذت بردن از منظره‌ای فوق‌العاده و نسیمی که از کوهستان‌ می وزد در حقیقت در یکی از نمونه‌های شگفت‌انگیز طراحی قابل بازیافت اقامت کرده‌اید.
8. چادرهای سندات گلمپینگ-اوبود
این مجموعه‌ی زیبا که سوییت‌هایی راحت با طراحی منحصربه‌فرد و مجهز به اینترنت دارد از جمله‌ی بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای واقعی از کمپ زدن در طبیعت هستند.
9. خانه‌های بامبو
این خانه‌های چوبی که بر فراز منطقه‌ی گانونگ آگونگ واقع شده برای مهمانانش فضایی خصوصی و پر از آرامش را فراهم کرده است. همچنین چرخ آبی بزرگی در این فضای جنگلی این هتل قرار دارد که برق مجموعه را تامین می کند.
10. ساپولیدی بالی
با انتخاب این هتل که با طبیعتی زیبا احاطه شده است شما می توانید اقامتی تکرارنشدنی را در کنار برکه‌ای پر از ماهی، کشتزارهای سرسبز برنج تجربه کنید و از تماشای غروب خورشید در کنار امکانات بسیار سوییت‌ها لذت ببرید.
11. روم ات بالی هیپ سوئیت
هر 4 سوییت شخصی این هتل طراحی داخلی بسیار شیک و منحصربه‌فرد و منظره ای رو به دره‌ی زیبای آیونگ دارد. هزینه‌ی هر شب اقامت در این هتل چهارفصل 150 دلار آمریکا است.
12. اقامتگاه کالی مانیک
اقامتگاهی در کنار ساحل کالیسادا با طراحی منحصربه‌فرد از چوب درخت بامبو.
هر سوییت این مجموعه تراسی خصوصی و صندلی‌های راحتی بانوج دارد تا مهمانان بتوانند لحظات آرامش‌بخشی را در آنجا سپری کنند. همچنین در بخش ساحلی هتل، رستورانی اندونزیایی قرار دارد که همه ی غذاهایش از مواد ارگانیک تهیه می شود. با نیم ساعت و چهل دقیقه رانندگی به ترتیب می توانید از معبد زیر آب بالی و پارک ملی بالی دیدن کنید.
13. دراگون 130
اگر از اقامت در جزیره خسته شده‌اید، قایق‌ بادبابی دراگون 130 بهترین گزینه برای شماست.
این قایق بادبانی که از چوب ساج ساخته شده است طراحی بسیار زیبا و مجللی دارد و 6 سوییت که تا 12 نفر گنجایش دارند. هزینه‌ی اقامت هر روز بر روی این کشتی 10000دلار آمریکا است، اما اگر این قیمت برای شما زیاد است میتوانید سوییت‌ها را به قیمت شبی 150 دلار و در زمانی که قایق در ساحل لنگر انداخته است رزرو کنید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *