پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اسامی جان باختگان حادثه جهان آباد مشخص شد جزئیات پنج شنبه خونین در فهرج

اسامی جان باختگان حادثه جهان آباد مشخص شد جزئیات پنج شنبه خونین در فهرج





۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۹

اسامی جان باختگان حادثه جهان آباد مشخص شد
جزئیات پنج شنبه خونین در فهرج

بـــاز هـــم اختــــلافــــات خانوادگی حادثه آفــــریـد و ایـن بار در روستای جهان آباد از توابع فهرج باعث قتل عام هولناک عده ای از اهالی این منطقه شد.
شامگاه پنج شنبه، دوم دی ماه 1395 جوانی از اهالی فهرج با به آتش بستن خانواده ای، مرگ چندین زن و مرد و کودک از اهالی آن منطقه را رقم زد. رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در گفت وگو با خبرگزاری میزان با تایید قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان، گفت:در این رابطه چهار نفر مجروح ودر بیمارستان پاستور بم بستری هستند.
وی بیان کرد: دستورات قضائی لازم جهت دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده باجدیت در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.
ابوذر داوریان افزود: انگیزه وعلت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر وخانواده همسرش داشته است.
وی تصریح کرد: قاتل (ش . ن) جوانی 26ساله و دارای سابقه کیفری است و از یکسال و نیم قبل با شخصی به نام (ر. د) ازدواج می کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.
وی اعلام کرد: قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 مورخه دوم دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می کند.
این مقام قضائی ادامه داد: قاتل سپس به داخل منزل می رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده اند آمار کشته ها بالا می رود.
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه 10 نفر ازجمله پدر،مادر،تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می رسند و تعداد 4 نفر جهت درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده اند.
این مقام قضائی تاکید کرد: کلیه مطالب مطرح شده در این خصوص در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.
رئیس بیمارستان پاستور بم نیز با اشاره به اینکه از روستای جهان‌آباد فهرج تا بیمارستان در بم فاصله حدود 50 کیلومتری طی شده است، افزود: 10 نفر شامل 8 زن و 2 مرد بلافاصله بعد از اصابت گلوله کشته شدند و2 کودک به صورت سرپایی مداوا شدند و اکنون در بیمارستان بستری هستند.
وی با بیان اینکه 3 نفر زن نیز در اتاق عمل مورد عمل جراحی قرار گرفته‌اند خاطر‌نشان کرد: گلوله از بدن این سه مصدوم خارج شده و بعد از عمل جراحی به ICU منتقل شدند و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته اند.
خلیل همایی راد، مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان در این خصوص به پیام ما گفت: «حادثه اتفاق افتاده در روستای جهان آباد شهرستان فهرج زیرشاخه امنیتی ندارد و کاملا ناشی از جهل و فقر فرهنگی است.»
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: قاتل هم اکنون فراری است و ماموران انتظامی درصدد شناسایی وبازداشت این فرد هستند.
خبرنگار پیام ما از اهالی منطقه به طور غیر رسمی کسب اطلاع کرد، متهم به قتل، شهروز نبی نام دارد و پس از اینکه از جربانی خانوادگی که قرار است اتفاق بیفد آگاه می شود، عصر پنج شنبه به درب خانه پدر زن خودش می رود و ابتدا همسر سایق خود و فرزندش را از جمع جدا و سپس با یک قبضه سلاح کلانشینکف و 14 فشنگ داشته اقدام به تیرباران افراد خانواده می کند که 10 کشته و 5 زخمی به جای می ماند. همه کشته شدگان با یکدیگر نسبت فامیلی داشته اند و عمه و خاله و بستگان قاتل و یا همسرش بودند و گفته می شود اکثر کشته شدگان از یک فامیل هستند. همچنینن حال یکی از کودکان بستری شده در بیمارستان پاستور بم هم وخیم گزارش شده است.
همچین صبح دیروز مراسم خاکسپاری تعدادی از کشته شدگان با حضور مردم فهرج در فضای حزن آلود و سرشار از غم و اندوه برگزار شد. طبق کسب اطلاع خبرنگار پیام ما از فهرج در شرق استان کرمان، اسامی جان باختگان این حادثه تلخ و دردناک به شرح زیر می باشد؛ 1-کریم دامغانی2- محمدجواد دامغانی 3- زینت غلوری4- سحر دامغانی5- حمیده دامغانی6- روژان غلوری (یکی از کودکان فوت شده) 7-معصومه دامغانی 8-مهدیه حسنی 9-راضیه حسنی10 -زینب بنی اسدی

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *