پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محسن ایران‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گل گهر 9 سال پیش طرفداران بیشتری داشت

محسن ایران‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گل گهر 9 سال پیش طرفداران بیشتری داشت





۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۷

محسن ایران‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان
گل گهر 9 سال پیش طرفداران بیشتری داشت

محسن ایران‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در سیرجان با توجه به بودجه محدود کمی که داشته‌اند، تیم خیلی خوبی بسته شد و این خودش یک نمره قبولی است
نیم فصل اول لیگ دسته یک در شرایطی به پایان رسید که گل‌گهر سیرجان در رده سوم و بالاتر از سایر نمایندگان استان کرمان در جدول رده بندی قرار گرفت. با محسن ایران‌نژاد، فوتبالیست تیم گل‌گهر سیرجان گفت‌وگویی داشته‌ام در مورد فضای لیگ یک، شرایط تیم فوتبال گل‌گهر و بسیاری از مسائل دیگر که خواندنی و جذاب است.

با توجه به این که نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور به پابان رسید و از آن جا که شما هم تجربه بازی در لیگ برتر را دارید و هم لیگ دسته اول، نیم فصلی که در لیگ دسته یک گذشت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
لیگ یک شرایط سختی دارد و نسبت به لیگ برتر نیازمند دوندگی و قدرت بدنی بیشتری است. یکی از سختی‌های لیگ یک این است که دو تیم باید صعود کنند و همه تیم‌ها باید تلاش کنند برای صعود که نهایتا دو تیم بالا می‌رود و فرق عمده‌اش با لیگ بر تر همین موضوع است چرا که در لیگ برتر فقط دو تیمی که پایین جدول هستند سقوط می‌کنند. ولی در مجموع لیگ یک فرق آن‌چنانی با لیگ برتر ندارد.
گل گهر هم اکنون در جایگاه سوم لیگ دسته یک قرار دارد و این نشان دهنده این موضوع است که گل‌گهر خوب کار کرده است و بسیار عالی تر از گل‌گهر فصل‌های پیش کار کرد. نظر شما در مورد این مهم چیست؟
برنامه‌ریزی مدیران باشگاه به این شکل بوده که بتوانند نتیجه بگیرند و نیم نگاهی هم به لیگ برتر داشته باشند به همین دلیل هم تیم خوبی را بسته‌اند. فصل را خیلی خوب شروع کردیم وبعد از آن 4 یا 5 هفته با افت شدید مواجه شدیم که طبیعی است و در آن 4 یا 5 هفته حتی نتوانستیم نتیجه مساوی کسب کنیم ولی ما در طول این نیم فصل بدترین جایگاهی که داشتیم جایگاه پنجم بود و پایین ‌تر از رده پنج نرفتیم که این نشان می‌دهد عزمی برای صعود به لیگ برتر جزم است.
شما با توجه به این که پس از چند فصل به سیرجان و گل گهر بازگشتید. عملکرد خودتان را چطور می‌بینید؟
من به خاطر مصدومیتم بهترین مکانی را که برای برگشتن به شرایط مساعد یافتم، شهر خودم بود و تیمی را انتخاب کردم که باعث پیشرفتم شده بود. شش یا هفت هفته اول نتوانستم به خاطر شرایط پای مصدومم کار کنم و خداراشکر کم کم کار کردم و در ترکیب قرار گرفتم. باید بگویم فعلا شرایطم شرایط خوبی است.
فکر می‌کنید این روند خوبی را که گل‌گهر در نیم‌فصل اول داشت، حفظ می‌کند و ادامه می‌دهد؟
طبیعتا هدف هم همین است و بنا بر این است که این تیم صعود کند به لیگ برتر. ما امیدواریم و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. بچه‌ها هم به دنبال همین هدف هستند.
به نظر شما زیرساخت‌های سیرجان برای لیگ برتری شدن گل‌گهر آماده است؟
در سیرجان زیرساخت‌های خیلی خوبی داریم، فقط یک چمن مصنوعی است که این را هم می‌‌شود درست کرد و چمن طبیعی کاشت. سیرجان می‌تواند نماینده خوبی برای استان کرمان در لیگ برتر باشد. هرچند من دوست دارم یک نماینده از استان در لیگ برتر باشد حالا یا مس کرمان یا مس رفسنجان و یا گل‌گهر.
عملکرد آقای جواهری، مدیرعامل باشگاه را چگونه می‌بینید؟
آقای جواهری اول بازیکن این تیم بودند، سپس سرپرست شدند و الان هم به عنوان مدیریت مجموعه باشگاه را برعهده دارند.
اکثر باشگاه‌های ایران به مشکل برخورد کرده‌اند و با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. در سیرجان با توجه به بودجه محدود کمی که داشته‌اند، تیم خیلی خوبی بسته شد و این خودش یک نمره قبولی است.
نظرتان در مورد هواداران گل‌گهر در سیرجان چیست؟
حدودا نه سال پیش و آن سال‌های اولی که تیم در لیگ دسته اول بود، خیلی جمعیت بیشتری می‌آمد و استقبال بهتری می‌شد. در حال حاضر استقبال آن چنانی نمی‌شود و احساس می‌کنم اگر در نیم‌فصل دوم در شرایط صعود قرار بگیریم، هواداران هم به ورزشگاه بیایند.
خبر دیگر از باشگاه گل گهر این که مهدی جعفرپور مدافع راست تیم فوتبال گل گهر سیرجان که سابقه بازی در تیم های مطرحی همچون سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد و عملکرد بسیار خوبی نیز در ترکیب تیم سیرجانی داشت به صورت توافقی از این تیم جدا شد، این بازیکن با دادن ۹ پاس گل و به ثمر رساندن ۱ گل یکی از مهره های تاثیر گذار تیمش در نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بود./برنا

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *