سایت خبری پیام ما آنلاین | آزمون آخرین گزینه خرید زمستانی لیورپول

آزمون آخرین گزینه خرید زمستانی لیورپول





۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶

آزمون آخرین گزینه خرید زمستانی لیورپول

دی اسپورت:سایت منتسب به باشگاه پرطرفدار بندر لیورپول در نظرسنجی پیرامون خریدهای احتمالی این باشگاه در ژانویه از مهاجم ایرانی به عنوان گزینه آخر دلخواهد هواداران نام برد.

به گزارش«دی اسپورت»: سایت منتسب به باشگاه پرطرفدار بندر لیورپول در نظرسنجی پیرامون خریدهای احتمالی این باشگاه در ژانویه از مهاجم ایرانی به عنوان گزینه آخر دلخواهد هواداران نام برد.
سایت Anfild Hq بعد از این که چهار گزینه زمستانی لیورپولی ها برای تقویت تیم در زمستان لو رفت در اقدامی جالب به نظرسنجی از هواداران در خصوص اولویت بندی خریدها کرد که سردا آزمون مهاجم ایرانی باشگاه روستوف در رده آخر این نظرسنجی قرار گرفت چون تنها 10 درصد از هوادارانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند به خرید این بازیکن رای دادند.
سایت نزدیک به باشگاه لیورپول که همواره اخبار تایید شده از این باشگاه را منتشر می کند با تأیید این که نام سردار آزمون، کوئینسی پرومس و جولیان برانت در لیست خرید باشگاه برای فصل نقل و انتقالات ژانویه قرار دارد طی نظرسنجی از طرفداران خواست تا نظر خود پیرامون این که یورگن کلوپ ابتدا برای خرید کدام بازیکن اقدام کند، اعلام کنند که در این بین ۴۵ درصد از شرکت کنندگان خواهان خرید برانت شدند، ۲۸ درصد رأی به خرید پرومس دادند، ۱۷ درصد گزینه بازیکنان دیگر را انتخاب کردند و فقط ۱۰ درصد از شرکت کنندگان خواهان جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف روسیه شدند.
از بین رقبای آزمون در فهرست خرید لیورپول نام جولیان برانت بازیکن لورکوزن و تیم ملی آلمان و همچنین کوئینسی پرومس بازیکن اسپارتاک مسکو و تیم ملی هلند دیده می‌شود که هر دوی آنها در پست وینگر بازی می کنند و تنها سردار است که به عنوان مهاجم کلاسیک مد نظر باشگاه مطرح انگلیسی قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *