پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | امام جمعه اصفهان: نه روسیه برای نجات اسلام می جنگد و نه ما برای منافع روسیه

امام جمعه اصفهان: نه روسیه برای نجات اسلام می جنگد و نه ما برای منافع روسیه





۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۲

امام جمعه اصفهان:
نه روسیه برای نجات اسلام می جنگد و نه ما برای منافع روسیه

آیت الله طباطبایی نژاد گفت:امروز اگر ما فریب دشمنان و مترفین را بخوریم، جمهوری اسلامی هم توفیق لازم را نخواهد داشت، نباید اجازه بدهیم تا حکومت جمهوری اسلامی در اذهان مردم تضعیف بشود و به شبهات پاسخ دهیم، بسیاری از ایرادات در جامعه هست اما اینها دلیل نمی شود که مسیر و هدف انقلاب اسلامی اشتباه است.
به گزارش انتخاب، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، مدیر حوزه های علمیه استان اصفهان، در مراسم بزرگداشت مرحوم استاد سید علی اکبر پرورش و حماسه هشتم دیماه مردم اصفهان که با حضور ائمه جماعات مناطق مختلف اصفهان برگزار شد، گفت:اولیای الهی در طول تاریخ با عدم موفقیت راضی کننده برای آنها و با سختیهای زیاد زندگی خود را سپری کردند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:حضرت نوح(ع) بعد از آن همه تلاش برای هدایت بشر از خداوند خواست تا قومش را عذاب کند، بعد از 950 سال فعالیت شبانه روزی حضرت نوح آن توفیق مد نظر خود را کسب نکرد، قوم نوح(ع) دستشان را در گوش خود می کردند تا صدای نبی خدا را نشنوند، سایر ائمه هم همینگونه بودند، حواریون حضرت عیسی(ع) تعدادی در حدود 12 نفر بودند.
وی افزود:در داستان موسی(ع) و ساحران در حضور فرعون، با یک جمله یک انسان فریبکار، همه تلاشها از بین رفت و جهل و عدم تحقیق و زودباوری مردم سبب شد تا حضرت موسی(ع) متهم به دروغگویی و فریب مردم شود، بنابراین شیطنت مترفین و جهل مستضعفین 2 عامل مهم برای عدم توفیق لازم اولیای الهی در طول تاریخ بوده است.
آیت الله طباطبایی نژاد بیان داشت: امام زمان(عج) وقتی ظهور می کنند، خداوند دست عنایتی به سر انسانها می کشد که عقلشان رشد می کند، روحانیان و انسانهای متدین نمی توانند مترفین را مهار کنند و آنها را از شیطنت باز دارند، مترفین امروز قطعاً از مترفین زمانهای دور، شقی تر و حرفه ای تر هستند و امروزه دستگاه ها و ابزار برای فریب مردم بسیار فراهم تر و بهتر از گذشته است.
نمی توان به بهانه خطای عده ای از مسؤولان، قطار انقلاب را از ریل خارج کرد.
مدیر حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت:امروز برخی روحانیان اعتراض می کنند که ما چرا با کمونیستها متحد شده ایم تا سوریه را نجات دهیم، امروز نه روسیه برای نجات اسلام می جنگد و نه ما برای منافع روسیه می جنگیم، ما می خواهیم اسرائیل و داعش نزدیک ما نشود و آنها را در سوریه زمینگیر و نابود کنیم، ما می خواهیم کفار بر مسلمانان پیروز نشوند و به دستور قرآن در این زمینه عمل می کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *