پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آبفا

آبفا





۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۲۵

کسب مقام اول توسط تیم آبفای کهنوج در مسابقات داخلی شرکت آبفای کرمان
این مسابقات به مدت 4 ورز به میزبانی شرکت آبفای سیرجان برگزار شد.
خبرنگار آبفای کرمان- مسابقات والیبال داخلی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به مدت 4 روز از تاریخ 23 لغایت 25 آذر به میزبانی شرکت آبفای سیرجان برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم آبفای کهنوج به مقام اول دست یافت، تیم های سیرجان و کرمان به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند و تیم ستاد نیز عنوان تیم اخلاق را از آن خود کرد. گفتنی است بهترین بازیکن رضا بهرامی از آبفای کهنوج، بهترین آبشارزن محمدمحمودآبادی از سیرجان، بهرتین دفاع حسین نقیب زاده از ستاد، بهترین سرویس زن فریدون محمدی از آبفای کرمان و رضا رضاپور از ستاد و بهترین پاسور اصغر شریف زاده معرفی شدند، همچنین حسین چرخ انداز از آبفای رفسنجان به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شد.

گردهمایی فرماندهان پایگاههای بسیج ادارت شهرستان کرمان به میزبانی شرکت آبفای
استان برگزار شد
گردهمایی فرماندهان پایگاههای بسیج ادارت کل شهید بهشتی شهرستان کرمان به میزبانی پایگاه بسیج قمر بنی هاشم (ع) شرکت آبفای استان برگزار شد.
در این جلسه که با موضوع «نشست اخلاقی بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج ادارت استان کرمان» برگزار شد ، عباس سالاری معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای استان کرمان در سخنانی ضمن بیان خوشامدگویی به حاضرین، بر ایجاد روحیه و تفکر بسیجی در تمام زمینه های کاری تاکید کرد و خواستار اشاعه این روحیه در بین کلیه کارکنان ادارات شد.
در ادامه جلسه سرهنگ الهی معاون اسبق لشکر 41 ثارالله کرمان و سرهنگ امیری از اساتید قرآن و عترت به بیان توضیحاتی در رابطه با لزوم افزایش بصیرت در میان بسیجیان پرداختند.

جلسه کارگروه آموزشی مشترکین جنوب و جنوب شرق استان برگزار شد
جلسه کارگروه آموزشی مشترکین جنوب و جنوب شرق استان (17 شهر) به میزبانی امور آبفای جیرفت برگزار شد.
خبرنگار آبفا کرمان- جلسه کارگروه آموزشی مشترکین جنوب و جنوب شرق استان (17 شهر) با حضور سنجری معاون خدمات مشترکین و درآمد استان، مسئولین مشترکین،مامورین قرائت، مدیران ستادی به میزبانی امور آبفای جیرفت برگزار شد.
در ابتدای جلسه معاون خدمات مشترکین و درآمد استان ضمن بیان سیاست های آب و فاضلاب در حوزه کاری خود در سراسر استان، مامورین قرائت را به عنوان سفیران آب و فاضلاب خطاب کرد و اقدامات و رفتارهای آنها را منشا خلق درآمد و ارائه خدمت به مشترکین و شرکت آب و فاضلاب دانست. سنجری مدیریت قرائت ها توسط کنتور خوانان را یکی از معضلات فعلی قرائت کنتورهای عنوان کرد و ضمن تشریح وضعیت قرائت ها، منشاء قرائت های فاقد درآمد را مدیریت قرائت ها برشمرد و از مسئولین مشترکین و ناظرین عالی مشترکین در سراسر استان خواست با این پدیده به شدت برخورد گردد. معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان کرمان در ادامه در خصوص تبصره ها مخصوصاً تبصره تابستانه و قرائت کامل در فصل تابستان و شناسایی اماکن با وضعیت اقامتگاههای غیر دائم مطالبی را مطرح و خطاب به مربیان آموزشی دوره گفت: انتظار دارم نتیجه این دوره آموزشی تغییر دیدگاه مسئولین مشترکین و مامورین قرائت و صول مطالبات در ابعاد مختللف از جمله نگرش آنها به سیاست های جدید آب و فاضلاب استان، انجام به موقع قرائت ها ، پیمایش و شناسایی تغییرات در املاک و خطوط انشعاب و شناسایی و کسب درآمدهای از دست رفته و … باشد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *