پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آب پاکی شورای شهر کرمان روی دست مردم پروژه آزادی تا پایان سال هم تمام نمی‌شود

آب پاکی شورای شهر کرمان روی دست مردم پروژه آزادی تا پایان سال هم تمام نمی‌شود





۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰:۱۷

آب پاکی شورای شهر کرمان روی دست مردم
پروژه آزادی تا پایان سال هم تمام نمی‌شود

رییس شورای شهر کرمان از تمام نشدن پروژه آزادی تا پایان سال خبر داد.
نشست عمومی شورای شهر کرمان در حالی شب گذشته برگزار شد که بر ابهامات پروژه آزادی افزوده شد. مشرفی، رییس شورا گفت: «با توجه به بازدیدی که از پروژه میدان آزادی داشتم، به نظر نمی‌رسد این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.» بابایی، شهردار کرمان هم پاسخ داد « در پرداخت چک آخر به قرارگاه خاتم به دلیل یک ماه تاخیر در پرداخت با قرارگاه خاتم دچار مشکل شدیم و نهایتا تا 2 روز دیگر پرداخت می شود. تا ۲۲ بهمن با وضعیتی که آب‌های زیرسطحی دارند احتمالاً آماده نمی‌شود اما در تلاشیم که رینگ بهمنیار باز شود.» این در حالی است که بارها مسئولان کرمانی ازجمله استاندار و شهردار از اتمام این پروژه تا 22 بهمن خبر داده بودند. گزیده‌ای از آنچه در نشست عمومی شورای شهر کرمان گذشت را در ادامه می‌توانید بخوانید:
گیلانی به شهردار: چرا تاریخ دقیق در مورد پروژه‌ها نمی‌دهید چرا فقط وعده می‌دهید الان راحت بگویید هنوز ۲۰۰ روز دیگر افتتاح می‌شود.
بابایی: قرار ما با مردم در خصوص میدان آزادی همان روز شمار است و در خصوص تقاطع ولیعصر اگر قرارگاه خاتم تا 14 دی ماه پروژه را اجرایی نکند باید خسارت را پرداخت کند.
زهرا لری: چرا توجه ویژه‌ای به پل سیدی نمی‌شود؟ مردم می پرسند آیا به این دلیل است که این پل در منطقه پایین‌شهر واقع‌شده است؟
بابایی:در مورد این پل فقط مشکل تأمین مالی نبود و مشکلاتی از قبیل قرارداد وجود داشت.
مشرفی: تا پایان اردیبهشت این پل تمام می‌شود.
درحالی‌که صدیقه زاهدی، عضو شورای شهر از بابایی، شهردار کرمان پرسید «آیا استاندار به تعهداتی که در قالب پروژه‌های خاتم داده عمل کرده یا خیر؟»، شهردار کرمان به این سؤال پاسخی نداد.
بابایی پس از جلسه در این رابطه به «پیام ما» گفت که هفته آینده و در حضور اعضای شورا به این سؤال پاسخ می‌دهم.
مؤیدی با اشاره به نرخ آب: پیشنهاد من این است که با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب مشکل مالی دارد، هرسال یک افزایش نرخ با شیب ملایم داشته باشیم. مصرف آب تا ۱۵ مترمکعب ۱ ریال افزایش قیمت تا ۲۵ مترمکعب ۱.۵ ریال افزایش قیمت و بالای ۲۵ مترمکعب ۲ ریال افزایش قیت داشته باشد.
در پایان مصوب شد بررسی بیشتری شود و نرخ‌های پایه شهرهای دیگر( مثل یزد، شیراز، بیرجند و …) گرفته شود.
مشرفی: شهرهای دیگر ازجمله یزد از دادن نرخ پایه سرباز زدند. می‌توان چند فیش آب مغازه و خانه را گرفت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *